Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13192
Title: Удосконалення управління персоналом торговельної організації
Other Titles: Improving the personnel management of a trading organisation
Authors: Грошовик, Роман Юрійович
Groshovyk, Rоman Yuriiovych
Keywords: управління
персонал
торговельна організація
management
personnel
trade organisation
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. А. Хромушина
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи управління персоналом торговельної організації: узагальнено сутнісні характеристики та завдання управління персоналом як різновиду управлінської діяльності; визначено роль персоналу в діяльності торговельної організації та специфіку управління персоналом у сфері торгівлі; розглянуто механізм формування системи управління персоналом торговельної організації; визначена роль сучасних IT в управлінні персоналом. Проведений аналіз поточного стану управління персоналом в ТОВ «Віста Люкс». У процесі дослідження з’ясовано організаційні та економічні аспекти діяльності торговельної організації. Проаналізовано в динаміці основні економічні показники діяльності торговельної організації. Проведено аналіз організації функціонування системи управління персоналом ТОВ «Віста Люкс». Проведено оцінку результативності функціонування системи управління персоналом ТОВ «Віста Люкс». Визначено напрями удосконалення управління персоналом торговельної організації. Наведено рекомендації по формуванню кадрової стратегії та кадрової політики ТОВ «Віста Люкс». Визначено складові ефективної кадрової політики та методи її проведення. Запропоновано варіант кадрової стратегії, яка зосереджена на розвитку персоналу, враховує як індивідуальні, так і колективні компетенції, а також має орієнтацію на особистісний розвиток працівників та соціальну складову. Наведено пропозиції по використанню інструментів креативного менеджменту у процесі управління персоналом ТОВ «Віста Люкс», що передбачає оцінку та розвиток творчих здібностей працівників торговельної організації. Запропонований до використання в управлінні персоналом комплекс сучасних інструментів креативного менеджменту, наведені характеристики інструментів та виокремлено напрями застосування таких інструментів. Наведено рекомендації по застосуванню інноваційних підходів до управління персоналом ТОВ «Віста Люкс» на всіх його етапах. Запропонована модель імплементації інноваційної системи управління розвитком персоналу у процес управління персоналом ТОВ «Віста Люкс». Сформовано до практичного впровадження профіль компетенцій працівника торговельного залу мережі маркетів ТОВ «Віста Люкс», необхідних для ефективної роботи та подальшого професійного розвитку працівників.
Description: The qualification work examines the theoretical and methodological foundations of personnel management of a trade organisation: the essential characteristics and tasks of personnel management as a type of management activity are summarised; the role of personnel in the activities of a trade organisation and the specifics of personnel management in the field of trade are determined; the mechanism for forming a personnel management system of a trade organisation is considered; the role of modern IT in personnel management is determined. An analysis of the current status of personnel management in the «Vista Lux» LLC has been carried out. In the course of the study, the organisational and economic aspects of the trade organisation's activity have been clarified. The main economic indicators of the trade organisation have been analysed in the dynamics. An analysis of the organisation of functioning of the personnel management system of «Vista Lux» LLC is carried out. The efficiency of functioning of the personnel management system of «Vista Lux» LLC has been evaluated. Directions for improving the personnel management of a trade organisation have been identified. Recommendations for the formation of personnel strategy and personnel policy of «Vista Lux» LLC are provided. The components of an effective personnel policy and methods of its implementation have been determined. A variant of the personnel strategy is proposed, which focuses on staff development, takes into account both individual and collective competencies, and also has a focus on the personal development of employees and the social component. Proposals on the use of creative management tools in the process of personnel management of «Vista Lux» LLC are presented, which provides for the assessment and development of creative abilities of employees of a trade organisation. A set of modern tools for creative management is proposed for use in personnel management, characteristics of the tools are provided, and the directions of application of such tools are allocated. Recommendations on application of innovative approaches to personnel management of «Vista Lux» LLC at all its stages are provided. A model of implementation of the innovative system of personnel development management in the process of personnel management of «Vista Lux» LLC has been proposed. A profile of competences of an employee of the trading floor of the market chain of «Vista Lux» LLC, necessary for effective work and further professional development of employees, has been formed for practical implementation.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13192
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Грошовик Р_МО_А 2301м.pdf
  Restricted Access
1,02 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.