Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13238
Назва: Організаційний механізм системи надання вторинної спеціалізованої медичної допомоги
Інші назви: Organizational mechanism of the system of providing secondary specialized medical care
Автори: Артеменко, Артем Олександрович
Artemenko, A. O.
Ключові слова: менеджмент
вторинна медична допомога
система
management
secondary medical care
system
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Бєляєва
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто основні теоретичні підходи до трактування категорії «управління розвитком персоналу», як відповідного професійного рівня працівників вимогам робочого місця, посади; умов для мобільності працівників, передумови раціональної їх зайнятості і використання; можливості просування працівників як у професійній, так і службовій кар'єрі. КНП «Сумська обласна клінічна лікарня» ліцензована установа з охорони здоров’я, яка забезпечує медичними послугами високого рівня мешканців Сумської області і міста Суми. Середньооблікова чисельність медичних працівників склала 1109 чоловік із середньою заробітною платою в 15 593 грн., головним джерелом доходів протягом 2021-2023 рр. був Державний Бюджет. Організаційна структура формує функціональність кожен підрозділ виконує чітко визначені функції, спрямовані на досягнення загальної мети забезпечення здоров’я пацієнтів. Внаслідок війни, яку Росія веде проти населення України, та з урахуванням нових викликів нашого часу були розроблені пакети медичних послуг, які дозволяють надавати необхідну медичну допомогу населенню в умовах важкостей. Програма медичних гарантій включає послуги, пов'язані з принципами екстериторіальності та нейтралітету бюджету, охоплюючи екстрену, первинну, спеціалізовану та паліативну медичну допомогу, а також реабілітацію в сфері охорони здоров'я, медичну допомогу дітям до 16 років і послуги, пов'язані з вагітністю та пологами. Фінансування другорівневої медичної допомоги буде проводитися за рахунок коштів, отриманих від Національного агентства забезпечення здоров'я за програмою медичних гарантій, місцевого бюджету, платних послуг та інших джерел, які не суперечать законодавству. Проведено аналіз теоретико-методичніоснови організаційного механізму системи надання вторинної спеціалізованої медичної допомоги. В другому розділі здійснено аналіз управління та адміністрування КНП СОЗ Сумська обласна клінічна лікарня; проведена організаційно-економічна характеристика медичного закладу; здійснено аналіз основних показників діяльності КНП СОЗ Сумська обласна клінічна лікарня в контексті менеджменту. Проведено оцінку стану управління ланкою вторинної медичної допомоги КНП СОЗ Сумська обласна клінічна лікарня. В третьому розділі запропоновано шляхи удосконалення системи надання вторинної спеціалізованої медичної допомоги.
Опис: The qualification work considers the main theoretical approaches to interpreting the category of "personnel development management" as the corresponding professional level of employees to the requirements of the workplace, position; conditions for employee mobility, prerequisites for their rational employment and use; opportunities for employee advancement both in rofessional and service careers. MNE "Sumy Regional Clinical Hospital" is a licensed healthcare institution that provides high-level medical services to residents of Sumy region and the city of Sumy. The average number of medical workers was 1,109 people with an average salary of 15,593 UAH., the main source of income during 2021-2023. Was the State Budget. The organizational structure forms the functionality, each unit performs clearly defined functions aimed at achieving the overall goal of ensuring the health of patients. As a result of the war that Russia is waging against the population of Ukraine, and taking into account the new challenges of our time, medical service packages have been developed that allow providing the necessary medical care to the population in difficult conditions. The medical guarantee program includes services related to the principles of extraterritoriality and budget neutrality, covering emergency, primary, specialized and palliative medical care, as well as rehabilitation in the field of health care, medical care for children under 16 years of age, and services related to pregnancy and childbirth. Financing of secondary medical care will be carried out at the expense of funds received from the National Agency for Health Care under the medical guarantees program, local budget, paid services and other sources that do not contradict the legislation. The theoretical and methodological foundations of the organizational mechanism of the system for providing secondary specialized medical care are analyzed. In the second section, the management and administration of the Sumy Regional Clinical Hospital of the State Health Service of Ukraine are analyzed; the organizational and economic characteristics of the medical institution are analyzed; the main indicators of the activities of the Sumy Regional Clinical Hospital of the State Health Service of Ukraine in the context of management are analyzed. The state of management of the secondary medical care link of the Sumy Regional Clinical Hospital of the State Health Service of Ukraine is assessed. The third section proposes ways to improve the system for providing secondary specialized medical care.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13238
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Артеменко.pdf
  Restricted Access
988,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.