Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1324
Назва: | Вплив забірного об’єму датчика тиску на достовірність результатів досліджень гідродинамічного процесу паливоподачі дизеля |
Інші назви: | Влияние заборного объема датчика давления на достоверность результатов исследований гидродинамического процесса топливоподачи дизеля |
Автори: | Іванов, О. М. Зубко, В. М. Иванов, О. М. Зубко, В. Н. Ivanov, O. M. Zubco, V. N. |
Ключові слова: | гідродинаміка вимірювання тиску гидродинамика измерение давления |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Сумський національний аграрний ун-т |
Бібліографічний опис: | Іванов О. М. Вплив забірного об’єму датчика тиску на достовірність результатів досліджень гідродинамічного процесу паливоподачі дизеля [Електронний ресурс] / О. М. Іванов, В. М. Зубко // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський НАУ. – Суми, 2012. – Вип. 16(24). – С. 104-109. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему застосування датчиків тисків з забірним об’ємом для дослідження гідродинамічних процесів паливних систем дизеля. Дослідження проводились розрахунковим шляхом із застосуванням складеної гідродинамічної моделі системи паливоподачі з використанням теорії гідравлічного удару Н. Є. Жуковського. Приведені результати аналітичних розрахунків засвідчили про негативний вплив даного типу датчиків на протікання процесу подачі палива, що значним чином спотворює основні гідродинамічні характеристики та параметри процесу впорскування палива. Рассмотрена проблема применения датчиков давления с заборным объемом для исследования гидродинамических процессов топливных систем дизеля. Исследования проводились расчетным путем с применением составленной гидродинамической модели системы топливоподачи с использованием теории гидравлического удара Н. Е. Жуковского. Приведенные результаты аналитических расчетов засвидетельствовали негативное влияние данного типа датчиков на протекание процесса подачи топлива, что значительным образом искажает основные гидродинамические характеристики и параметры процесса впрыска топлива. |
Опис: | The problem of pressure sensors with a fence in volume for the study of hydrodynamic processes of diesel fuel systems. Studies were carried out by calculation using the hydrodynamic model consisting of fuelusing the theory of water hammer Zhukovsky. These results of analytical calculations have witnessed the negative effects of this type of sensors on the process the fuel, which significantly distorts the basic hydrodynamic characteristics and parameters of the fuel injection process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1324 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 2,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.