Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13328
Назва: Планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємства
Інші назви: Planning strategic directions of marketing activities of an agricultural enterprise
Автори: Юр’єв, Даніїл Юрійович
Yuryev, Daniil Yuriyovych
Ключові слова: планування
стратегія
розвиток
planning
strategy
development
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. А. Муштай
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико – методичні підходи щодо планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства; досліджено стан господарської і маркетингової діяльності підприємства та здійснено оцінку ефективності планування стратегічних напрямів його маркетингової діяльності; розроблено алгоритм інтеграції штучного інтелекту в систему планування маркетингової діяльності підприємства; визначено шляхи вдосконалення системи планування маркетингової діяльності підприємства; оцінено ефективність спланованого напряму розвитку аграрного підприємства. Аргументовано необхідність використання штучного інтелекту в процесі планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності господарства. Наголошено на необхідності розробки належного підходу для забезпечення інтеграції штучного інтелекту в маркетингову діяльність господарства як однієї з складових його операційної діяльності. Визначено напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності господарства внаслідок інтеграції штучного інтелекту в систему планування. Сформовано покроковий алгоритм розробки стратегії імплементації штучного інтелекту в систему планування та представлено базові аспекти побудови стратегії імплементації штучного інтелекту в систему планування господарства. Доведено необхідність для господарства розробки ефективної системи планування маркетингової діяльності. Визначено завдання щодо системи планування господарства та способи їх виконання, що сприятиме досягненню високого рівня показників ефективності здійснення маркетингової діяльності. Пропоновано для впровадження в систему планування, елемент (складову) системи планування – підсистему взаємодії підприємства, маркетингу та середовища задля здійснення ефективного планування виведення на ринок нової продукції і подальшого обґрунтованого управління товарним портфелем та модель удосконаленої системи планування маркетингової діяльності. Через відсутність у господарства достатніх резервів для реалізації стратегічних напрямів розвитку ринку та диверсифікації бізнесу, пропоновано зосередитися на інноваційній діяльності, як найбільш ефективній конкурентній перевазі. Прораховано елемент бізнес – плану з виробництва нової продукції - ріпаку озимого для підсилення товарної лінії олійний культур. Оцінено перспективність спланованого стратегічного напряму розвитку маркетингової діяльності господарства та прораховувано базові показники результативності, які бізнес зможе отримати в перспективі за втілення в практичну діяльність запропонованого бізнес - плану.
Опис: The qualification work considered theoretical and methodological approaches to planning strategic directions of the enterprise's marketing activities; investigated the state of the enterprise's economic and marketing activities and assessed the effectiveness of planning strategic directions of its marketing activities; developed an algorithm for integrating artificial intelligence into the enterprise's marketing activities planning system; identified ways to improve the enterprise's marketing activities planning system; assessed the effectiveness of the planned planned direction of development of the agricultural enterprise. The necessity of using artificial intelligence in the process of planning strategic directions of marketing activities of the farm is argued. The necessity of developing an appropriate approach to ensure the integration of artificial intelligence into the marketing activities of the farm as one of the components of its operational activities is emphasized. The directions of increasing the efficiency of marketing activities of the farm as a result of integrating artificial intelligence into the planning system are determined. A step-by-step algorithm for developing a strategy for implementing artificial intelligence into the planning system is formed and the basic aspects of building a strategy for implementing artificial intelligence into the planning system of the farm are presented. The necessity for the economy to develop an effective marketing activity planning system has been proven. The tasks for the economy planning system and the methods of their implementation have been determined, which will contribute to achieving a high level of indicators of the effectiveness of marketing activities. An element (component) of the planning system – a subsystem of interaction between the enterprise, marketing and the environment – has been proposed for implementation in the planning system for effective planning of launching new products on the market and further sound management of the product portfolio, as well as a model of an improved marketing activity planning system. Due to the lack of sufficient reserves in the farm to implement strategic directions of market development and business diversification, it is proposed to focus on innovative activities as the most effective competitive advantage. An element of the business plan for the production of a new product - winter rapeseed to strengthen the product line of oilseed crops has been calculated. The prospects of the planned strategic direction of development of the farm's marketing activities have been assessed and the basic performance indicators that the business will be able to obtain in the future for the implementation of the proposed business plan in practice have been calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13328
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрьєв Д _Кваліфікаційна_робота_ 2024.pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.