Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарєв, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorБондарев, Сергей Григорьевич-
dc.contributor.authorBondarev, S. G.-
dc.date.accessioned2013-10-03T12:10:14Z-
dc.date.available2013-10-03T12:10:14Z-
dc.date.issued2012-11-12-
dc.identifier.citationТрансмісія повнопривідного транспортного засобу [Електронний ресурс] : пат. 100105 Україна : МПК В60К 20/00 (2012.01) / Бондарєв С. Г. ; заявник та патентовласник Сумський НАУ. - № а 2012 02340 ; заявл. 27.02.2012 ; опубл. 12.11.2012, Бюл. № 21.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1335-
dc.descriptionТрансмиссия полноприводного транспортного средства содержит мультидисковое сцепление, бесступенчатую коробку скоростей вариаторного типа межмостовой дифференциал, ведущие валы, трубчатые проставки переднего и заднего моста, главные передачи переднего и заднего моста. Ведомый шкив коробки скоростей с распределительной коробкой и емкостью для масла размещены на одной стороне относительно продольной оси симметрии интегрированного блока, а двигатель с мультидисковим сцеплением и ведущим шкивом коробки скоростей на другом. Оси симметрии центрального дифференциала, коленчатого вала двигателя и ведущего вала распределительной коробки лежат в горизонтальной плоскости. Интегрированный силовой блок, его корпусные элементы, такие как, двигатель, картеры распределительной коробки и межмостового дифференциала выполнен сплошной деталью. Смазочная система интегрированного силового блока является общей с сухим картером. Вал привода главной передачи со стороны вариатора, выполнено разрезным, с сдвижным валом - вставкой посередине.uk_UK
dc.description.abstractТрансмісія повнопривідного транспортного засобу містить мультидискове зчеплення, безступеневу коробку швидкостей варіаторного типу, міжмостовий диференціал, ведучі вали, трубчасті проставки переднього та заднього мосту, головні передачі переднього та заднього мосту. Ведений шків коробки швидкостей з розподільчою коробкою та ємністю для мастила розміщені на одному боці відносно повздовжньої осі симетрії інтегрованого блока, а двигун з мультидисковим зщепленням та ведучим шківом коробки швидкостей на іншому. Осі симетрії центрального диференціала, колінчастого вала двигуна та ведучого вала розподільчої коробки лежать у горизонтальній площині. Інтегрований силовий блок, його корпусні елементи, такі як, двигун, картери розподільчої коробки та міжмостового диференціалу виконано суцільною деталлю. Мастильна система інтегрованого силового блока є загальною з сухим картером. Вал приводу головної передачі з боку варіатора, виконано розрізним, з зсувним валом - вставкою посередині.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДержавне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)uk_UK
dc.subjectавтомобілебудівна промисловістьuk_UK
dc.subjectмашинобудуванняuk_UK
dc.subjectавтомобилестроительная промышленностьuk_UK
dc.subjectмашиностроениеuk_UK
dc.titleТрансмісія повнопривідного транспортного засобуuk_UK
dc.title.alternativeТрансмиссия полноприводного транспортного средстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Патент №100105.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.