Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1335
Title: Трансмісія повнопривідного транспортного засобу
Other Titles: Трансмиссия полноприводного транспортного средства
Authors: Бондарєв, Сергій Григорович
Бондарев, Сергей Григорьевич
Bondarev, S. G.
Keywords: автомобілебудівна промисловість
машинобудування
автомобилестроительная промышленность
машиностроение
Issue Date: 12-Nov-2012
Publisher: Державне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)
Citation: Трансмісія повнопривідного транспортного засобу [Електронний ресурс] : пат. 100105 Україна : МПК В60К 20/00 (2012.01) / Бондарєв С. Г. ; заявник та патентовласник Сумський НАУ. - № а 2012 02340 ; заявл. 27.02.2012 ; опубл. 12.11.2012, Бюл. № 21.
Abstract: Трансмісія повнопривідного транспортного засобу містить мультидискове зчеплення, безступеневу коробку швидкостей варіаторного типу, міжмостовий диференціал, ведучі вали, трубчасті проставки переднього та заднього мосту, головні передачі переднього та заднього мосту. Ведений шків коробки швидкостей з розподільчою коробкою та ємністю для мастила розміщені на одному боці відносно повздовжньої осі симетрії інтегрованого блока, а двигун з мультидисковим зщепленням та ведучим шківом коробки швидкостей на іншому. Осі симетрії центрального диференціала, колінчастого вала двигуна та ведучого вала розподільчої коробки лежать у горизонтальній площині. Інтегрований силовий блок, його корпусні елементи, такі як, двигун, картери розподільчої коробки та міжмостового диференціалу виконано суцільною деталлю. Мастильна система інтегрованого силового блока є загальною з сухим картером. Вал приводу головної передачі з боку варіатора, виконано розрізним, з зсувним валом - вставкою посередині.
Description: Трансмиссия полноприводного транспортного средства содержит мультидисковое сцепление, бесступенчатую коробку скоростей вариаторного типа межмостовой дифференциал, ведущие валы, трубчатые проставки переднего и заднего моста, главные передачи переднего и заднего моста. Ведомый шкив коробки скоростей с распределительной коробкой и емкостью для масла размещены на одной стороне относительно продольной оси симметрии интегрированного блока, а двигатель с мультидисковим сцеплением и ведущим шкивом коробки скоростей на другом. Оси симметрии центрального дифференциала, коленчатого вала двигателя и ведущего вала распределительной коробки лежат в горизонтальной плоскости. Интегрированный силовой блок, его корпусные элементы, такие как, двигатель, картеры распределительной коробки и межмостового дифференциала выполнен сплошной деталью. Смазочная система интегрированного силового блока является общей с сухим картером. Вал привода главной передачи со стороны вариатора, выполнено разрезным, с сдвижным валом - вставкой посередине.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1335
Appears in Collections:Патенти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Патент №100105.pdf2,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.