Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902
Title: Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації
Other Titles: Marketing innovations of Ukrainian banks in the context of digitalization
Authors: Шалигіна, Ірина Валеріївна
Шубін, Іван Сергійович
Shalyhina, Iryna
Shubin, Ivan
Keywords: банківська установа
цифровізація
банківський продукт
banking institution
digitalization
banking product
Issue Date: 2024
Publisher: СНАУ
Citation: Шалигіна І. Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / І. Шалигіна, І. Шубін // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2024. – С. 305-307. – Режим доступу : URL:https://science.snau.edu.ua/. – Заголовок з екрану.
Abstract: Проведено дослідження маркетингових інновацій в українських банках в умовах цифровізації. Визначені переваги та економічний ефект для них при використанні все більш нових цифрових продуктів.
Description: A study of marketing innovations in Ukrainian banks in the context of digitalization was conducted. The benefits and economic effect for them when using increasingly new digital products were determined.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шалигіна_Шубін_8.pdf239,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.