Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLi, Yan-
dc.contributor.authorNazarenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorЛі, Ян-
dc.contributor.authorНазаренко, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2025-06-19T09:47:11Z-
dc.date.available2025-06-19T09:47:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLi Y. Research on the evaluation index system of digital transformation of Chinese tourism enterprises [Electronic resource] / Y. Li, О. Nazarenko // Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference «Braslavski readings. Economy of the XXI century : national and global dimensions», (Odesa, 6 November, 2024). – Odesa : OSAU, 2024. – P. 76-78. – Режим доступу : https://osau.edu.ua/wp-content/uploads/2024/11/Braslavski-chytannya-Zbirnyk-2024.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13937-
dc.descriptionОцифрування інноваційної продукції та оцифрування створення цінності є більш релевантними у просуванні цифрової трансформації туристичних підприємств, ніж функція ключів. З аналізу результатів зважування показників експерти визначили, що оцифрування інноваційної продукції та створення цінності на туристичних підприємствах має відносно високу вагу, тоді як вага, присвоєна оцифруванню інформації, є відносно низькою. Оцифрування інформації як засіб цифрової трансформації для підприємств є першим кроком для підприємств для здійснення цифрової трансформації, а оцифрування інноваційної продукції та оцифрування створення цінності належать до передових показників туризму на просунутій стадії цифрової трансформації підприємств. Тому система індексів оцінки цифрової трансформації туристичних підприємств повинна в процесі її використання, комплексна оцінка цифрової трансформації для більшості туристичних підприємств знаходиться на низькому рівні, оскільки її орієнтація лише на оцифрування інформації про підприємство не може інтегрувати інновації підприємства, вартість підприємства та зростання підприємства з цифровими технологіями в цифровому будівництві, що призводить до здійснення цифрової трансформації на ранніх стадіях. Тому туристичним підприємствам слід зосередитися на вдосконаленні цифрових технологій для інновацій та розвитку підприємств, посиленні ролі вартості бізнесу, зростанні підприємства та інших аспектах, що сприяють процесу цифрової трансформації підприємств.uk_UA
dc.description.abstractInnovation output digitization and value creation digitization are more relevant in promoting the digital transformation of tourism enterprises the function of keys. From the analysis of the weighting results of indicators, experts have identified the digitalization of innovation output and value creation in tourism enterprises the weight assigned to digitalization is relatively high, while the weight assigned to information digitization is relatively low. Information digitization as a means of digital transformation for enterprises the foundation is the first step for enterprises to carry out digital transformation, and innovation output digitization and value creation digitization belong to tourism advanced performance in the advanced stage of enterprise digital transformation. Therefore, the evaluation index system for the digital transformation of tourism enterprises should in the process of using it, the comprehensive score of digital transformation for most tourism enterprises is at a low level, due to its focus only on enterprise information digitization cannot integrate enterprise innovation, enterprise value, and enterprise growth with digital technology in digital construction, resulting in make digital transformation in its early stages. Therefore, tourism enterprises should focus on enhancing the digital technology for enterprise innovation and development the empowering role of business value, enterprise growth, and other aspects promotes the digital transformation process of enterprises.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherOSAUuk_UA
dc.subjectindex systemuk_UA
dc.subjecttravel companyuk_UA
dc.subjecttravel agencyuk_UA
dc.subjectсистема індексівuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectтуристична фірмаuk_UA
dc.titleResearch on the evaluation index system of digital transformation of Chinese tourism enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeДослідження системи індексів оцінки цифрової трансформації китайських туристичних підприємствuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренуко О.В., Лі Ян. тези Одеса 2024.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.