Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-06-19T10:58:57Z-
dc.date.available2025-06-19T10:58:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // XLIІ International scientific and practical conference «Modern Trends in the Movement of Scientific Research», (Athens, Greece, October 9-11, 2024). – Athens : International Scientific Unity, 2024. – Р. 99-101. – Режим доступу : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/10/Modern_trends_in_the_movement_of_scientific_research_October_9_11_2024_Athens_Greece.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13940-
dc.descriptionThe modern organization of the foreign language learning process requires the development of students' autonomy and independence. This can be achieved through the mastery of metacognitive knowledge and skills, which include awareness of one’s language proficiency level, understanding the nature of tasks and exercises for skill development, and problem-solving techniques. Special attention is given to cognitive and communicative technologies, particularly mnemonic and linguistic technologies that enhance memory and language proficiency. Self-regulation, emotional management, and the development of social technologies are also essential elements in the educational process. Professionally-oriented foreign language education aims to develop communicative competence for success in social and professional activities. The implementation of these technologies will ensure effective language acquisition and open paths for student self-realization.uk_UA
dc.description.abstractСучасна організація навчального процесу з іноземної мови вимагає розвитку автономії та самостійності студентів. Це може бути досягнуто через оволодіння метакогнітивними знаннями та вміннями, що включають знання рівня власного володіння мовними навичками, особливостей завдань і вправ для їх розвитку, а також технологій розв'язання навчальних проблем. Особливу увагу приділено когнітивним і комунікативним технологіям, зокрема мнемотехнічним та лінгвістичним, які сприяють розвитку пам'яті та мовленнєвих умінь. Важливим елементом є також саморегуляція, управління емоціями та розвиток соціальних технологій у навчальному процесі. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має на меті розвиток комунікативної компетенції для досягнення успіху в соціальній та професійній діяльності. Реалізація цих технологій забезпечить ефективне оволодіння іноземною мовою і відкриє можливості для самореалізації студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInternational Scientific Unityuk_UA
dc.subjectметакогнітивні знанняuk_UA
dc.subjectнавчальні технологіїuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectmetacognitive knowledgeuk_UA
dc.subjectlearning technologiesuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.titleВикористання навчальних технологій під час навчання іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe use of educational technologies in foreign language learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf124,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.