Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13940
Title: Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови
Other Titles: The use of educational technologies in foreign language learning
Authors: Рідель, Тетяна Миколаївна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Keywords: метакогнітивні знання
навчальні технології
саморегуляція
metacognitive knowledge
learning technologies
self-regulation
Issue Date: 2024
Publisher: International Scientific Unity
Citation: Рідель Т. М. Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // XLIІ International scientific and practical conference «Modern Trends in the Movement of Scientific Research», (Athens, Greece, October 9-11, 2024). – Athens : International Scientific Unity, 2024. – Р. 99-101. – Режим доступу : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/10/Modern_trends_in_the_movement_of_scientific_research_October_9_11_2024_Athens_Greece.pdf. – Заголовок з екрану.
Abstract: Сучасна організація навчального процесу з іноземної мови вимагає розвитку автономії та самостійності студентів. Це може бути досягнуто через оволодіння метакогнітивними знаннями та вміннями, що включають знання рівня власного володіння мовними навичками, особливостей завдань і вправ для їх розвитку, а також технологій розв'язання навчальних проблем. Особливу увагу приділено когнітивним і комунікативним технологіям, зокрема мнемотехнічним та лінгвістичним, які сприяють розвитку пам'яті та мовленнєвих умінь. Важливим елементом є також саморегуляція, управління емоціями та розвиток соціальних технологій у навчальному процесі. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має на меті розвиток комунікативної компетенції для досягнення успіху в соціальній та професійній діяльності. Реалізація цих технологій забезпечить ефективне оволодіння іноземною мовою і відкриє можливості для самореалізації студентів.
Description: The modern organization of the foreign language learning process requires the development of students' autonomy and independence. This can be achieved through the mastery of metacognitive knowledge and skills, which include awareness of one’s language proficiency level, understanding the nature of tasks and exercises for skill development, and problem-solving techniques. Special attention is given to cognitive and communicative technologies, particularly mnemonic and linguistic technologies that enhance memory and language proficiency. Self-regulation, emotional management, and the development of social technologies are also essential elements in the educational process. Professionally-oriented foreign language education aims to develop communicative competence for success in social and professional activities. The implementation of these technologies will ensure effective language acquisition and open paths for student self-realization.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13940
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рідель_тези_1.pdf124,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.