Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorKyrychenko, Tetiana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2025-06-19T11:59:17Z-
dc.date.available2025-06-19T11:59:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКириченко Т. О. Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 96-97. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/diyalnist/naukovo-analitichna-diyalnist/materiali-komunikatsijnih-zahodiv/2024-2/. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944-
dc.descriptionThe article examines the socio-economic aspects of integrating forcibly displaced Ukrainian schoolchildren, students, and educators into the countries of the European Union during the military conflict in Ukraine. The author analyzes the main challenges faced by displaced individuals, including language barriers, psychological adaptation, and the recognition of educational qualifications. Special attention is given to the role of European countries in developing strategies for effective integration, which contribute to social stability and educational development. The study emphasizes the importance of psychological support and the need to adapt to new educational standards. The article also highlights that the successful integration of Ukrainian students and educators is a key factor for their personal development and the social enrichment of host countries.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються економіко-соціальні аспекти інтеграції вимушено переміщених українських школярів, студентів та педагогів у країнах Європейського Союзу під час військових дій в Україні. Автор аналізує основні виклики, з якими стикаються переміщені особи, зокрема мовний бар’єр, психологічна адаптація та визнання освітніх кваліфікацій. Особлива увага приділена ролі європейських країн у розробці стратегій для ефективної інтеграції, які сприяють соціальній стабільності та розвитку освіти. Дослідження підкреслює важливість психологічної підтримки та необхідність адаптації до нових освітніх стандартів. У статті також наголошується, що успішна інтеграція українських студентів і педагогів є ключовим чинником для їхнього особистісного розвитку та соціального збагачення приймаючих країн.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДНУ «Інститут освітньої аналітики»uk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectвимушено переміщені особиuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectforcibly displaced personsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleВиклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄСuk_UA
dc.title.alternativeChallenges of Integrating Forcibly Displaced Ukrainian Students and Educators in EU Countriesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-тези.pdf328,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.