Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944
Title: Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС
Other Titles: Challenges of Integrating Forcibly Displaced Ukrainian Students and Educators in EU Countries
Authors: Кириченко, Тетяна Олександрівна
Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna
Keywords: інтеграція
вимушено переміщені особи
освіта
integration
forcibly displaced persons
education
Issue Date: 2024
Publisher: ДНУ «Інститут освітньої аналітики»
Citation: Кириченко Т. О. Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 96-97. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/diyalnist/naukovo-analitichna-diyalnist/materiali-komunikatsijnih-zahodiv/2024-2/. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті розглядаються економіко-соціальні аспекти інтеграції вимушено переміщених українських школярів, студентів та педагогів у країнах Європейського Союзу під час військових дій в Україні. Автор аналізує основні виклики, з якими стикаються переміщені особи, зокрема мовний бар’єр, психологічна адаптація та визнання освітніх кваліфікацій. Особлива увага приділена ролі європейських країн у розробці стратегій для ефективної інтеграції, які сприяють соціальній стабільності та розвитку освіти. Дослідження підкреслює важливість психологічної підтримки та необхідність адаптації до нових освітніх стандартів. У статті також наголошується, що успішна інтеграція українських студентів і педагогів є ключовим чинником для їхнього особистісного розвитку та соціального збагачення приймаючих країн.
Description: The article examines the socio-economic aspects of integrating forcibly displaced Ukrainian schoolchildren, students, and educators into the countries of the European Union during the military conflict in Ukraine. The author analyzes the main challenges faced by displaced individuals, including language barriers, psychological adaptation, and the recognition of educational qualifications. Special attention is given to the role of European countries in developing strategies for effective integration, which contribute to social stability and educational development. The study emphasizes the importance of psychological support and the need to adapt to new educational standards. The article also highlights that the successful integration of Ukrainian students and educators is a key factor for their personal development and the social enrichment of host countries.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-тези.pdf328,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.