Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14265
Title: Удосконалення системи менеджменту промислового підприємства
Other Titles: Improving the management system of an industrial enterprise
Authors: Шерстюк, Юлія Олекксандрівна
Sherstiuk, Yuliia Oleksandrivna
Keywords: промислове підприємство
стратегія
менеджмент підприємства
industrial enterprise
strategy
enterprise management
Issue Date: 2025
Publisher: СНАУ
Citation: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. А. Хромушина
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи менеджменту промисловим підприємством. Проведено оцінку функціонування системи менеджменту ТОВ «ДЗСТ 2», розглянуто організаційно-економічні аспекти діяльності підприємства, проаналізовано та здійснено оцінку діяльності керуючої підсистеми менеджменту підприємства, проведено аналіз та оцінку результативності функціонування керованої підсистеми менеджменту ТОВ «ДЗСТ 2». На основі проведеного аналізу для ТОВ «ДЗСТ 2» запропоновано напрями удосконалення системи менеджменту, що охоплюють розробку комплексної багаторівневої стратегії розвитку підприємства. Крім того, проведено аналіз ризиків та запропоновано заходи для їх мінімізації, зокрема модернізацію обладнання та покращення клієнтського сервісу.
Description: The qualification work considered the theoretical and methodological foundations of industrial enterprise management. The functioning of the management system of LLC «DZST 2» was assessed, the organizational and economic aspects of the enterprise's activities were considered, the activities of the management subsystem of the enterprise were analyzed and assessed, the effectiveness of the functioning of the managed management subsystem of LLC «DZST 2» was analyzed and assessed. Based on the analysis, directions for improving the management system were proposed for LLC «DZST 2», which include the development of a comprehensive multi-level enterprise development strategy. In addition, a risk analysis was conducted and measures were proposed to minimize them, in particular, modernization of equipment and improvement of customer service.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14265
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Шерстюк Ю.pdf
  Restricted Access
769,08 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.