Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14412
Title: Іншомовна підготовка в умовах міжнародної співпраці : українсько-китайський досвід
Other Titles: Foreign Language Training in the Context of International Cooperation : The Ukrainian-Chinese Experience
Authors: Лущик, Юлія
Lushchyk, Yuliia
Keywords: англійська мова
Китай
соціокультурні особливості
English language
China
socio-cultural features
Issue Date: 2024
Citation: Лущик Ю. М. Іншомовна підготовка в умовах міжнародної співпраці : українсько-китайський досвід [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2024. – № 13. – Режим доступу : https://doi.org/10.5281/zenodo.14554696. – Заголовок з екрану.
Abstract: В статті розглядається теорія й практика викладання англійської мови в контексті реалізації міжнародних освітніх програм між Україною та Китаєм на прикладі співпраці Сумського національного аграрного університету (СНАУ) та Хенаньського інституту науки й технологій (ХІНТ). Метою статті є вивчення особливостей іншомовної підготовки в контексті реалізації програм бакалаврату Сумського міжнародного коледжу Хенаньського інституту науки і технологій з метою впровадження ефективних підходів до формування іншомовної компетентності.
Description: The article deals with the theory and practice of teaching English within the framework of international educational programs between Ukraine and China. It specifically highlights the collaboration between Sumy National Agrarian University (SNAU) and Henan Institute of Science and Technology (HIST). The purpose of this article is to examine the specific aspects of foreign language training within the undergraduate programs at Sumy International College of the Henan Institute of Science and Technology and identify effective approaches for developing foreign language competence.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14412
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.