Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14502
Назва: | Загальноосвітня школа на 1000 учнів з укриттям у м. Суми |
Інші назви: | Сomprehensive school for 1000 pupils with a shelter in the city of Sumy |
Автори: | Мірошник, Марія Олексіївна Miroshnyk, Maria Oleksiivna |
Ключові слова: | загальноосвітня школа освіта будівля comprehensive school education building |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | СНАУ |
Бібліографічний опис: | Факультет будівництва та транспорту ; наук. керівник С. П. Бородай |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей функціонально-планувальної організації загальноосвітньої школи з укриттям на прикладі міста Суми. Об’єктом дослідження є загальноосвітня школа з укриттям. Предметом дослідження є особливості та методи функціонального планування, містобудівної та композиційної організації шкільних будівель. Структура роботи: вступ, п’ять розділів та список використаної літератури. Вступ кваліфікаційної роботи пояснює необхідність нового освітнього закладу середньої освіти у м.Суми. У першому розділі «Загальні положення» досліджено вимоги та обмеження для функціонально планувальної структури, об’ємно-планувального рішення, також наведені приклади об’єктів загальноосвітніх шкіл. У другому розділі «Містобудівні рішення» пояснюються причини вибору ділянки для будівництва освітнього закладу та визначено функціональне зонування території. У третьому розділі «Архітектурно-планувальні рішення» уточнюється функціонально планувальне рішення, формування ідеї образного вирішення будівлі загальноосвітньої школи. У четвертому розділі «Конструктивні рішення» проаналізовано конструктивні, інженерні та безпекові рішення, застосовані у проєктуванні сучасної шкільної будівлі. У п’ятому розділі «інженерний благоустрій та ландшафтна організація території» пояснюється організація інженерного забезпечення, спроєктоване з урахуванням безпеки та безперебійного функціонування. |
Опис: | The qualification work is devoted to the study of the features of the functional and planning organization of a comprehensive school with a shelter using the example of the city of Sumy. The object of the study is a comprehensive school with a shelter. The subject of the study is the features and methods of functional planning, urban planning and compositional organization of school buildings. Structure of the work: introduction, five chapters and a list of used literature. The introduction of the qualification work explains the need for a new secondary educational institution in the city of Sumy. The first chapter "General Provisions" examines the requirements and limitations for the functional and planning structure, spatial and planning solutions, and also provides examples of secondary school facilities. The second chapter "Urban planning solutions" explains the reasons for choosing a site for the construction of an educational institution and determines the functional zoning of the territory. The third chapter “Architectural and planning solutions,” clarifies the functional and planning solution, the formation of the idea of a figurative solution for a secondary school building. The fourth chapter “Constructive solutions” analyzes the constructive, engineering and safety solutions used in the design of a modern school building. The fifth chapter “Engineering improvement and landscape organization of the territory,” explains the organization of engineering support, designed with safety and uninterrupted operation in mind. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14502 |
Розташовується у зібраннях: | Промислового та цивільного будівництва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна Мірошник.pdf Restricted Access | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Графічна частина Мірошник.pdf Restricted Access | 13,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.