Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1453
Назва: Ринок як середовище реалізації конкурентних стратегій сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Рынок как среда реализации конкурентных стратегий сельскохозяйственных предприятий
Автори: Устік, Т. В.
Устик, Т. В.
Ustik, T. V.
Ключові слова: основні функції ринку
єдиний ринковий простір
основные функции рынка
единое рыночное пространство
basic functions of market
single market space
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Устик Т. В. Ринок як середовище реалізації конкурентних стратегій сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2013. – Вип. 6(57). – С. 52-56.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні підходи до визначення сутності поняття «Ринок». Проаналізовано основні функції, які характерні ринку, як середовищу реалізації конкурентних переваг. В статье рассмотрены основные подходы к определению сущности понятия «Рынок». Проанализированы основные функции характерные рынку, как среде реализации конкурентных преимуществ.
Опис: This paper reviews the main approaches to defining the essence of the concept of "market." The basic features that characterize the market as an environment of competitive advantage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1453
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.