Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14664
Назва: | Neuropedagogical Approaches that Increase the Effectiveness of Foreign Language Proficiency |
Інші назви: | Нейропедагогічні підходи, що підвищують ефективність володіння іноземною мовою |
Автори: | Krekoten, Olena Valentynivna Shcherbyna, Yulia Mykolayivna Крекотень, Олена Валентинівна Щербина, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | neuropedagogy principles teaching strategies нейропедагогіка принципи стратегії навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Krekoten O. V. Neuropedagogical Approaches that Increase the Effectiveness of Foreign Language Proficiency [Electronic resource] / O. V. Krekoten, Y. M. Shcherbyna // Інноваційна педагогіка. – 2025. – № 79, Т. 1. – С. 95-98. – Режим доступу : https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/79.1.16. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Neuropedagogy is an interdisciplinary field combining neuroscience, psychology and pedagogy, offers different approaches to enhance students’language acquisition. By aligning teaching strategies with the brain’s natural learning processes, neuropedagogy fosters deeper engagement and retention. Neuropedagogical approaches, which integrate insights from neuroscience, psychology, and pedagogy, have revolutionized strategies for enhancing students’ language acquisition. These methods utilize the brain’s inherent learning processes, such as neuroplasticity, multisensory involvement and emotional engagement to design impactful and captivating language learning experiences. The article explores key brain-based teaching strategies that promote immersive and contextual learning, repetition, gamification, foster the formation of strong neural pathways essential for processing and retaining new linguistic skills. The above-mentioned approaches support the learning environment in promoting language acquisition. Examples of exercises presented in the article demonstrate tasks a teacher can propose to the pre-intermediate level students of non-linguistic higher educational establishments. Highlighting the significance of emotional involvement, the paper describes techniques like storytelling, role-playing and cultural immersion that connect language learning to real-world applications, thereby increasing motivation and reducing anxiety. Research demonstrates that applying neuropedagogical principles not only improve linguistic proficiency, but also cultivate confidence and a positive attitude toward learning. The implementation of these principles revolutionizes traditional teaching methods, making them more efficient, inclusive and aligned with how the brain learns best. These principles not only enhance academic achievement, but also empower students to thrive in an increasingly complex and dynamic world. This study highlights the importance of integrating neuropedagogy into contemporary educational practices to empower learners and promote lifelong learning. Enhancing the understanding of cognitive processes in language learning along with adopting brain-based teaching strategies and fostering supportive learning environments can lead to improved language proficiency. |
Опис: | Узгоджуючи стратегії викладання з природними процесами роботи мозку, нейропедагогіка сприяє більш глибокому залученню та покращенню запам’ятовування матеріалу. Нейропедагогічні підходи, що поєднують знання з нейронауки, психології та педагогіки, кардинально змінили стратегії вдосконаленого засвоєння іноземної мови. Ці методи використовують властиві мозку процеси навчання, такі як нейропластичність, мультисенсорне та емоційне залучення, що впливає на отримання позитивного враження від вивчення іноземної мови. У статті розглянуто ключові підходи, які сприяють зануренню в контекстуальне навчання, повторенню, гейміфікації, сприяють формуванню сильних нейронних зв’язків, необхідних для обробки та закріплення нових мовленнєвих навичок. Наведені приклади вправ демонструють завдання, які викладач може запропонувати студентам, що навчаються у немовному вищому навчальному закладі і мають рівень володіння іноземної мови нижче середнього. Підкреслюючи важливість емоційної значущості, у статті розглянуто такі техніки як: розповіді історій, рольові ігри та звернено увагу на культурне занурення, що пов’язує вивчення іноземної мови з реальними життєвими ситуаціями, тим самим підвищуючи мотивацію та знижуючи тривожність. Дослідження демонструє, що застосування нейропедагогічних принципів не лише покращує розвиток лінгвістичних навичок, а й розвиває впевненість та позитивне ставлення студентів до навчання. Застосування цих принципів змінює традиційні методи навчання, роблячи їх більш ефективними, інклюзивними та узгодженими з тим, як мозок найкраще засвоює інформацію. Ці принципи не лише покращують академічну успішність, а й надають студентам можливість відчувати себе більш впевненими у складному та динамічному світі. Це дослідження підкреслює важливість включення нейропедагогіки в сучасну освітню практику, оскільки розширює перспективи студентів щодо навчання протягом усього життя. Розуміння когнітивних процесів впровадження стратегій навчання, заснованих на роботі мозку, та створення комфортного навчального середовища сприяє більш ефективному вивченню студентами іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14664 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krekoten O., Shcherbyna Yu._Neuropedagogical Approaches that Increase the Effectiveness of Foreign Language Proficiency.pdf | 164,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.