Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krekoten, Olena Valentynivna | - |
dc.contributor.author | Крекотень, Олена Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-14T07:53:25Z | - |
dc.date.available | 2025-10-14T07:53:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Krekoten O. V. Modeles d’intelligence emotionnelle dans le cours de FLE universitaire [Electronic resource] / O. V. Krekoten // Науковий простір : актуальні питання, досягнення та інновації : збірник наукових праць з матеріалами IX Міжнародної наукової конференції, (Вінниця, 23 травня, 2025 р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 545-549. – Режим доступу : DOI 10.62731/mcnd-23.05.2025. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14665 | - |
dc.description | У статті зроблено спробу проаналізувати можливості використання емоційного інтелекту у викладанні французької мови як іноземної на університетському занятті. Розглянуто особливості та специфіку емоційного інтелекту, проаналізовані результати наукових досліджень. Доведено доцільність використання моделей в навчальному процесі, що сприяє інтенсифікації та оптимізації навчального процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to analyse the possibilities of using emotional intelligence in teaching French as a foreign language in a university course. The features and specifics of emotional intelligence are considered, the results of scientific research are analysed. The expediency of using models in the educational process is proved, which contributes to the intensification and optimisation of the educational process. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «УКРЛОГОС Груп» | uk_UA |
dc.subject | emotionnal intelligence | uk_UA |
dc.subject | communicative situation | uk_UA |
dc.subject | foreign language emotional needs | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | комунікативна ситуація | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Modeles d’intelligence emotionnelle dans le cours de FLE universitaire | uk_UA |
dc.title.alternative | Моделі емоційного інтелекту в університетських курсах французької мови | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крекотень_MODELES D’INTELLIGENCE EMOTIONNELLE DANS LE COURS DE FLE UNIVERSITAIRE.pdf | 258,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.