Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14665
Title: Modeles d’intelligence emotionnelle dans le cours de FLE universitaire
Other Titles: Моделі емоційного інтелекту в університетських курсах французької мови
Authors: Krekoten, Olena Valentynivna
Крекотень, Олена Валентинівна
Keywords: emotionnal intelligence
communicative situation
foreign language emotional needs
емоційний інтелект
комунікативна ситуація
іноземна мова
Issue Date: 2025
Publisher: ТОВ «УКРЛОГОС Груп»
Citation: Krekoten O. V. Modeles d’intelligence emotionnelle dans le cours de FLE universitaire [Electronic resource] / O. V. Krekoten // Науковий простір : актуальні питання, досягнення та інновації : збірник наукових праць з матеріалами IX Міжнародної наукової конференції, (Вінниця, 23 травня, 2025 р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 545-549. – Режим доступу : DOI 10.62731/mcnd-23.05.2025. – Заголовок з екрану.
Abstract: The purpose of the article is to analyse the possibilities of using emotional intelligence in teaching French as a foreign language in a university course. The features and specifics of emotional intelligence are considered, the results of scientific research are analysed. The expediency of using models in the educational process is proved, which contributes to the intensification and optimisation of the educational process.
Description: У статті зроблено спробу проаналізувати можливості використання емоційного інтелекту у викладанні французької мови як іноземної на університетському занятті. Розглянуто особливості та специфіку емоційного інтелекту, проаналізовані результати наукових досліджень. Доведено доцільність використання моделей в навчальному процесі, що сприяє інтенсифікації та оптимізації навчального процесу.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14665
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.