Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14678Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych | - |
| dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-23T07:26:45Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-23T07:26:45Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Kurinnyi O. Development of critical thinking in foreign language learning through ICT [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Future of Work : Technological, Generational and Social Shifts : Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference, (Dnipro, Ukraine, May 1-2, 2025). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2025. – Р. 126-127. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14678 | - |
| dc.description | У цій статті розглядається, як можна розвивати навички критичного мислення під час вивчення іноземних мов за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Хоча більшість освітян визнають цінність критичного мислення у вищій школі, його практична реалізація на заняттях з іноземної мови залишається незрозумілою. У дослідженні висвітлено, як цифрові інструменти можуть допомогти студентам орієнтуватися в сучасному світі, що швидко змінюється, де інформаційне перевантаження та дезінформація створюють значні проблеми. Інтегруючи технології у викладання мови, викладачі можуть створити можливості для глибшого аналізу, незалежних міркувань та спільного вирішення проблем - ключових компонентів критичного мислення. | uk_UA |
| dc.description.abstract | This article examines how critical thinking skills can be cultivated in foreign language education by leveraging information and communication technologies. While most educators recognize the value of critical thinking in higher learning, its practical implementation in language classrooms remains unclear. The study highlights how digital tools can help students navigate today's rapidly changing world, where information overload and misinformation pose significant challenges. By integrating technology into language instruction, teachers can create opportunities for deeper analysis, independent reasoning, and collaborative problem-solving—key components of critical thought. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | FOP Marenichenko V.V. | uk_UA |
| dc.subject | critical thinking | uk_UA |
| dc.subject | digital learning | uk_UA |
| dc.subject | language education | uk_UA |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | цифрове навчання | uk_UA |
| dc.subject | мовна освіта | uk_UA |
| dc.title | Development of Critical Thinking in Language Learning Through ICT | uk_UA |
| dc.title.alternative | Розвиток критичного мислення при вивченні мов через застосування інформаційно-комунікаційних технологій | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Development of Critical Thinking in Foreign Language Learning Through ICT.pdf | 217,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.