Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14684| Назва: | The role of assessment in technology-enhanced language learning |
| Інші назви: | Роль оцінювання в навчанні мов з використанням технологій |
| Автори: | Ridel, Tetiana Mykolaivna Рідель, Тетяна Миколаївна |
| Ключові слова: | assessment technology digital tools оцінювання технології цифрові інструменти |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Ridel Т. The role of assessment in technology-enhanced language learning [Electronic resource] / Т. Ridel // Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 19-20 лютого 2025 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2025. – С. 26-28. – Режим доступу : http://lviv-forum.inf.ua/save/2025/19-20.02/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf . – Заголовок з екрану. |
| Короткий огляд (реферат): | In the digital age, technology-enhanced language learning (TELL) has become a vital component of modern education. With the integration of digital tools, assessment methods have also evolved to better suit learners' needs. This paper explores the role of assessment in TELL, examining its effectiveness, challenges, and future prospects. Assessment plays a crucial role in language learning by measuring students' progress, identifying areas for improvement, and providing feedback. Traditional assessments, such as written tests and oral exams, are being supplemented by innovative digital methods, including adaptive testing, e-portfolios, and automated feedback systems. However, there are challenges related to the validity and reliability of digital assessments, accessibility, and ethical concerns regarding data security. The future of assessment in TELL is likely to involve further integration of AI, big data analytics, and virtual reality (VR) to provide immersive and personalized assessment experiences. |
| Опис: | У цифрову еру навчання мов з використанням технологій (TELL) стало важливим компонентом сучасної освіти. З інтеграцією цифрових інструментів, методи оцінювання також зазнали змін, щоб краще відповідати потребам учнів. У цій статті розглядається роль оцінювання в TELL, аналізується його ефективність, виклики та майбутні перспективи. Оцінювання має важливе значення для вимірювання прогресу студентів, виявлення проблемних зон та надання зворотного зв'язку. Традиційні методи оцінювання, такі як письмові тести та усні іспити, доповнюються новаторськими цифровими методами, такими як адаптивні тести, електронні портфоліо та автоматизовані системи зворотного зв'язку. Однак існують і виклики, зокрема питання достовірності та надійності цифрових оцінок, доступності та етичних аспектів, пов'язаних із безпекою даних. Майбутнє оцінювання в TELL, ймовірно, буде включати подальшу інтеграцію штучного інтелекту, великих даних та віртуальної реальності для надання персоналізованих та занурювальних оцінних досвідів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14684 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1.pdf | 76,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.