Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-24T11:25:11Z-
dc.date.available2025-10-24T11:25:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRidel Т. Virtual and augmented reality in language education: immersive experiences for language learners [Electronic resource] / Т. Ridel // Наука та освіта в умовах викликів сьогодення : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 лютого 2025 р). – Чернігів : Research Europe, 2025. – С. 56-59. – Режим доступу : https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2025/04/re-25.02.2025.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685-
dc.descriptionВіртуальна реальність (VR) та доповнена реальність (AR) набирають популярності в мовній освіті завдяки своїй здатності створювати занурювальні та інтерактивні навчальні середовища. Ця стаття досліджує педагогічні переваги VR та AR у мовному навчанні, зокрема їх роль у підвищенні залученості, контекстуалізованому навчанні та розвитку мовних навичок. Водночас розглядаються виклики, такі як доступність, технічні вимоги та інтеграція педагогічних підходів. VR дозволяє студентам взаємодіяти з реалістичними ситуаціями, що сприяє кращому засвоєнню мови, а AR додає цифровий контент до реального світу, забезпечуючи навчання в природному контексті. Однак існують також труднощі, зокрема високі витрати на технології та потреба в навчанні викладачів для ефективного використання цих інструментів.uk_UA
dc.description.abstractVirtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) are gaining increasing attention in language education due to their ability to create immersive and interactive learning environments. This paper explores the pedagogical benefits of VR and AR for language learning, particularly in terms of engagement, contextualized learning, and skill development. It also examines challenges such as accessibility, technological requirements, and pedagogical integration. VR allows learners to interact with realistic scenarios, enhancing language acquisition, while AR overlays digital content onto the real world, providing contextualized learning. However, challenges such as high technology costs and the need for teacher training are also discussed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherResearch Europeuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjectaugmented realityuk_UA
dc.subjectlanguage learninguk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectмовне навчанняuk_UA
dc.titleVirtual and augmented reality in language education : immersive experiences for language learnersuk_UA
dc.title.alternativeВіртуальна та доповнена реальність у мовній освіті : досвід занурення для тих, хто вивчає мовиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_4.pdf82,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.