Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685| Title: | Virtual and augmented reality in language education : immersive experiences for language learners |
| Other Titles: | Віртуальна та доповнена реальність у мовній освіті : досвід занурення для тих, хто вивчає мови |
| Authors: | Ridel, Tetiana Mykolaivna Рідель, Тетяна Миколаївна |
| Keywords: | virtual reality augmented reality language learning віртуальна реальність доповнена реальність мовне навчання |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Research Europe |
| Citation: | Ridel Т. Virtual and augmented reality in language education: immersive experiences for language learners [Electronic resource] / Т. Ridel // Наука та освіта в умовах викликів сьогодення : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 лютого 2025 р). – Чернігів : Research Europe, 2025. – С. 56-59. – Режим доступу : https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2025/04/re-25.02.2025.pdf. – Заголовок з екрану. |
| Abstract: | Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) are gaining increasing attention in language education due to their ability to create immersive and interactive learning environments. This paper explores the pedagogical benefits of VR and AR for language learning, particularly in terms of engagement, contextualized learning, and skill development. It also examines challenges such as accessibility, technological requirements, and pedagogical integration. VR allows learners to interact with realistic scenarios, enhancing language acquisition, while AR overlays digital content onto the real world, providing contextualized learning. However, challenges such as high technology costs and the need for teacher training are also discussed. |
| Description: | Віртуальна реальність (VR) та доповнена реальність (AR) набирають популярності в мовній освіті завдяки своїй здатності створювати занурювальні та інтерактивні навчальні середовища. Ця стаття досліджує педагогічні переваги VR та AR у мовному навчанні, зокрема їх роль у підвищенні залученості, контекстуалізованому навчанні та розвитку мовних навичок. Водночас розглядаються виклики, такі як доступність, технічні вимоги та інтеграція педагогічних підходів. VR дозволяє студентам взаємодіяти з реалістичними ситуаціями, що сприяє кращому засвоєнню мови, а AR додає цифровий контент до реального світу, забезпечуючи навчання в природному контексті. Однак існують також труднощі, зокрема високі витрати на технології та потреба в навчанні викладачів для ефективного використання цих інструментів. |
| URI: | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685 |
| Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Рідель_тези_4.pdf | 82,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.