Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1469
Назва: Формування, аналіз та вибір стратегічних напрямів управління товарною політикою підприємства
Інші назви: Формирование, анализ и выбор стратегических направлений управления товарной политикой предприятия
Автори: Муштай, В. А.
Муштай, В. А.
Mushtaj, V. A.
Ключові слова: маркетингове управління
товарна політика підприємств
маркетинговое управление
товарная политика предприятий
marketing management
product policy business
Дата публікації: 2012
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Формування, аналіз та вибір стратегічних напрямів управління товарною політикою підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Фінанси і кредит» / Сумський НАУ. – Суми, 2012. – Вип. 2.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-методичні аспекти формування, аналізу та вибору оптимальних стратегічних напрямів організації маркетингової товарної політики підприємств. Исследованы теоретико-методические аспекты формирования, анализа и выбора оптимальных стратегических направлений организации маркетинговой товарной политики предприятий.
Опис: The author investigates the theoretical and methodological aspects of the formation, analysis and selection of optimal strategic directions of marketing trade policy of enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1469
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29Mushtai.pdf346,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.