Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1469
Title: Формування, аналіз та вибір стратегічних напрямів управління товарною політикою підприємства
Other Titles: Формирование, анализ и выбор стратегических направлений управления товарной политикой предприятия
Authors: Муштай, В. А.
Муштай, В. А.
Mushtaj, V. A.
Keywords: маркетингове управління
товарна політика підприємств
маркетинговое управление
товарная политика предприятий
marketing management
product policy business
Issue Date: 2012
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Муштай В. А. Формування, аналіз та вибір стратегічних напрямів управління товарною політикою підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Фінанси і кредит» / Сумський НАУ. – Суми, 2012. – Вип. 2.
Abstract: Досліджено теоретико-методичні аспекти формування, аналізу та вибору оптимальних стратегічних напрямів організації маркетингової товарної політики підприємств. Исследованы теоретико-методические аспекты формирования, анализа и выбора оптимальных стратегических направлений организации маркетинговой товарной политики предприятий.
Description: The author investigates the theoretical and methodological aspects of the formation, analysis and selection of optimal strategic directions of marketing trade policy of enterprise.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1469
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29Mushtai.pdf346,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.