Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14695
Title: Сучасні підходи до викладання української мови та академічного письма в закладах вищої освіти
Other Titles: Modern Approaches to Teaching the Ukrainian Lnguage and Academic Writing in Higher Education Institutions
Authors: Харченко, І. І.
Kharchenko, I. I.
Keywords: українська мова
академічне письмо
вища освіта
Ukrainian language
academic writing
higher education
Issue Date: 2025
Citation: Харченко І. І. Сучасні підходи до викладання української мови та академічного письма в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Дев'яносто п'яті економіко-правові дискусії : міжнародна науково-практична інтернет-конференція, (27-28 березня 2025 р.). – Тернопіль, 2025. – С. 63-66. – Режим доступу : http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-5226/. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті розглядаються сучасні підходи до викладання української мови та академічного письма в закладах вищої освіти. Автори акцентують увагу на інтеграції традиційних і цифрових методів навчання, необхідності розвитку критичного мислення, академічної доброчесності та комунікативної компетентності студентів. Аналізуються ефективні педагогічні стратегії, зокрема проблемно-орієнтоване навчання, проєктна діяльність, кейс-метод та інші інноваційні підходи, які сприяють формуванню навичок академічного письма та фахового мовлення.
Description: The paper explores modern approaches to teaching the Ukrainian language and academic writing in higher education institutions. The authors focus on integrating traditional and digital teaching methods, emphasizing the importance of developing students’ critical thinking, academic integrity, and communicative competence. The study analyzes effective pedagogical strategies, such as problem-based learning, project activities, case methods, and other innovative approaches that enhance academic writing and professional language skills.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14695
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.