Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14697
Title: Проєктно-орієнтований підхід у викладанні української мови та академічного письма у ЗВО
Other Titles: A Project-Oriented Approach to Teaching the Ukrainian Language and Academic Writing in Higher Education
Authors: Харченко, І. І.
Kharchenko, I. I.
Keywords: проєктно-орієнтований підхід
українська мова
академічне письмо
project-based approach
Ukrainian language
academic writing
Issue Date: 2025
Citation: Харченко І. І. Проєктно-орієнтований підхід у викладанні української мови та академічного письма у ЗВО [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Science and Technology : New Horizons of Development : І Міжнародна науково-практична конференція, (Прага, Чехія, 14-16 травня 2025 р.). – Прага, 2025. – С. 360-362. – Режим доступу : https://isu-conference.com/arkhiv/science-and-technology-new-horizons-of-development-14-05-25/. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті розглядається проєктно-орієнтований підхід як ефективний метод навчання української мови та академічного письма у закладах вищої освіти. Акцент зроблено на інтеграції лінгвістичних і комунікативних завдань у межах навчальних проєктів, що сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних навичок і творчого потенціалу студентів. Обґрунтовано доцільність застосування цього підходу в умовах цифрової трансформації освіти та зростаючих вимог до фахової комунікації.
Description: The article explores the project-based approach as an effective method for teaching the Ukrainian language and academic writing in higher education institutions. Emphasis is placed on integrating linguistic and communicative tasks within educational projects, which fosters students’ critical thinking, analytical skills, and creativity. The relevance of this approach is substantiated in the context of digital transformation in education and increasing demands for professional communication.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14697
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.