Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14713
Назва: Adaptation of the communicative approach to teaching English in higher education
Інші назви: Адаптація комунікативного підходу до викладання англійської мови у вищій освіті
Автори: Kyrychenko, Tetiana
Topchii, Oksana
Ovcharenko, Liliia
Kurinnyi, Oleksii
Shcherbyna, Yuliia
Кириченко, Тетяна
Топчій, Оксана
Овчаренко, Лілія
Курінний, Олексій
Щербина, Юлія
Ключові слова: academic achievement
communicative approach
communicative skills
академічна успішність
комунікативний підхід
комунікативні навички
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Adaptation of the communicative approach to teaching English in higher education [Electronic resource] / Т. Kyrychenko, О. Topchii, L. Ovcharenko [and athers] // Revista Eduweb. – 2024. – Vol. 18 (4). – Р. 177-190. – Режим доступу : https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.04.12. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The article examines the effectiveness of adapting the communicative approach to teaching English in higher education. The aim of the study is to determine the impact of new methodologies on the development of students' communicative competencies.
Опис: У статті розглядається ефективність адаптації комунікативного підходу до викладання англійської мови у вищій освіті. Метою дослідження є визначення впливу нових методик на розвиток комунікативних компетентностей студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14713
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adaptation of the communicative approach .pdf522,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.