Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14713
Title: Adaptation of the communicative approach to teaching English in higher education
Other Titles: Адаптація комунікативного підходу до викладання англійської мови у вищій освіті
Authors: Kyrychenko, Tetiana
Topchii, Oksana
Ovcharenko, Liliia
Kurinnyi, Oleksii
Shcherbyna, Yuliia
Кириченко, Тетяна
Топчій, Оксана
Овчаренко, Лілія
Курінний, Олексій
Щербина, Юлія
Keywords: academic achievement
communicative approach
communicative skills
академічна успішність
комунікативний підхід
комунікативні навички
Issue Date: 2024
Citation: Adaptation of the communicative approach to teaching English in higher education [Electronic resource] / Т. Kyrychenko, О. Topchii, L. Ovcharenko [and athers] // Revista Eduweb. – 2024. – Vol. 18 (4). – Р. 177-190. – Режим доступу : https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.04.12. – Заголовок з екрану.
Abstract: The article examines the effectiveness of adapting the communicative approach to teaching English in higher education. The aim of the study is to determine the impact of new methodologies on the development of students' communicative competencies.
Description: У статті розглядається ефективність адаптації комунікативного підходу до викладання англійської мови у вищій освіті. Метою дослідження є визначення впливу нових методик на розвиток комунікативних компетентностей студентів.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14713
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adaptation of the communicative approach .pdf522,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.