Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olha Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T09:13:42Z-
dc.date.available2025-11-05T09:13:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBerestok О. Emotional Intelligence and Emotional Literacy as Basic Constituents of Emotional Component for Creating Positive Educational Environment of Students’ Professional Development in Higher Education Institutions [Electronic resource] / O. Berestok // Engineering and Educational Technologies. – 2024. – № 12 (4). – Р. 19-28. – Режим доступу : DOI 10.32782/2307-9770.2024.12.04. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14736-
dc.descriptionУ статті розглядаються емоційний інтелект та емоційна грамотність як найважливіші складові емоційного компонента, що використовуються в процесі навчання і спрямовані на створення позитивного фону для успішного розвитку професійних навичок студента. Представлено детальний опис основних характеристик емоційного інтелекту та емоційної грамотності, наданий відомими дослідниками. Відзначається когнітивно-психологічна теорія, яка досліджує, як різні стимули, фізіологічні зміни в організмі і оцінка індивідом поточної ситуації з точки зору своїх потреб та інтересів, а також минулого досвіду впливають на емоції.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the emotional intelligence and emotional literacy as the essential constituents of the emotional component used in the process of education and aimed at establishing positive background for the successful development of the student’s professional skills. A detailed description of the main characteristics of the emotional intelligence and emotional literacy provided by the prominent researchers is presented. The cognitive-psychological theory that examines how emotions are influenced by perceived stimuli, physiological changes in the body, and an individual's assessment of the current situation from the standpoint of their needs and interests as well as past experiences is noted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectemotional literacyuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційна грамотністьuk_UA
dc.subjectстійкість до стресуuk_UA
dc.titleEmotional Intelligence and Emotional Literacy as Basic Constituents of Emotional Component for Creating Positive Educational Environment of Students’ Professional Development in Higher Education Institutionsuk_UA
dc.title.alternativeЕмоційний інтелект та емоційна грамотність як базові складові емоційного компонента для створення позитивного освітнього середовища професійного розвитку студентів у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berestok.Emotional Intelligence and Emotional Literacy.pdf394,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.