Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарєв, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorБондарев, Сергей Григорьевич-
dc.contributor.authorBondarev, S. G.-
dc.date.accessioned2013-12-10T11:14:18Z-
dc.date.available2013-12-10T11:14:18Z-
dc.date.issued2013-11-11-
dc.identifier.citationПоршень двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] : пат. 103739 Україна : МПК F16J 1/00, F02F 3/00 (2013.01) / Бондарєв С. Г. ; заявник та патентовласник Сумський НАУ. - № a 2013 02287 ; заявл. 25.02.2013 ; опубл. 11.11.2013, Бюл. № 21.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1474-
dc.descriptionПоршень двигателя внутреннего сгорания, содержащий корпус с жаровым и направляющим поясами, уплотнительным поясом, на котором сформированы радиальные проточки, в которые с внешней стороны корпуса установлены компрессионные и маслосъемные поршневые кольца, а во внутренней полости корпуса установлено стопорное кольцо, вставка и поршневой палец, отличающийся тем, что днище корпуса имеет форму эллипса, и соответственно и корпус в плоскости, параллельной днищу, имеет форму эллипса, где в зависимости от типа двигателя и степени его форсирования, на уровне жарового или уплотняющего пояса корпуса находится ось симметрии поршневого пальца, расположенного в вставке, приближающий ось симметрии поршневого пальца к днищу поршня, причем вставка зафиксирована во внутренней полости коорпуса с помощью стопорного кольца тарельчатой ​формы, а во внутренней полости корпуса симметрично расположенные пазы, в которые входят концы поршневого пальца, при этом его ось расположена поперечно длинной оси эллипса.uk_UK
dc.description.abstractПоршень двигуна внутрішнього згоряння, який містить корпус з жаровим та напрямним поясами, ущільнюючим поясом, на якому сформовані радіальні проточки, в які з зовнішньої сторони корпусу встановлені компресейні та маслознімні поршневі кільця, а у внутрішній порожнині корпусу встановлено стопорне кільце, вставка та поршневий палець, який відрізняється тим, що днище корпусу має форму еліпса, і відповідно і корпус у площині, паралельній днищу, має форму еліпса, де залежно від типу двигуна та ступеня його форсування, на рівні жарового або ущільнюючого поясу корпусу знаходиться вісь симетрії поршневого пальця, розташованого у вставці, що наближує вісь симетрії поршневого пальця до днища поршня, причому вставка зафіксована у внутрішній порожнині коорпусу за допомогою стопорного кільця тарілчастої форми, а у внутрішній порожнині корпусу симетрично розташовані пази, в які входять кінці поршневого пальця, при цьому його вісь розташована поперечно довшій осі еліпса.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДержавне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)uk_UK
dc.subjectмашинобудуванняuk_UK
dc.subjectавтомобільні двигуниuk_UK
dc.subjectмашиностроениеuk_UK
dc.subjectавтомобильные двигателиuk_UK
dc.titleПоршень двигуна внутрішнього згорянняuk_UK
dc.title.alternativeПоршень двигателя внутреннего сгоранияuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Патент №103739.pdf2,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.