Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1651
Назва: Структурні компоненти самостійності
Інші назви: Структурные компоненты самостоятельности
Автори: Тамаркіна, О. Л.
Тамаркина, О. Л.
Tamarkina, O. L.
Ключові слова: зовнішні ознаки самостійності
пізнавальна активність
самоконтроль
внешние признаки самостоятельности
познавательная активность
самоконтроль
external signs of self-activity
cognitive activity
self-control
Дата публікації: 2014
Видавництво: Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет»
Бібліографічний опис: Тамаркіна О. Л. Структурні компоненти самостійності [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Проблеми сучасної педагогічної освіти : збірник статей. - Сер. "Педагогіка і психологія". - Ялта, 2014. - Вип. 42. - Ч. 3. - С. 184-190.
Короткий огляд (реферат): В даній статті автором пропонується теоретичний аналіз структурних компонентів самостійності студентів під час навчання у ВНЗ. Крім того, такий підхід надав можливості визначити критерії виміру цієї властивості, яка формується в особистісно-орієнтованому навчанні, поетапному формуванню розумових дій, забезпеченню вчасної педагогічної допомоги студенту, вихованню в ньому відповідальності, стійкості й досягнення кінцевої мети. В данной статье автором предлагается теоретический анализ структурных компонентов самостоятельности студентов во время учебы в ВУЗах. Кроме того, такой подход дал возможность определить критерии измерения данной особенности, которая формируется в личностно-ориентированом обучении, поэтапном формировании разумных поступков, обеспечения своевременной педагогической помощи студенту, воспитанию в нем ответственности, уверенности в достижении поставленной цели.
Опис: In this article the author proposes a theoretical analysis of the structural components of the independence of students while studying in high school. In addition, this approach made it possible to determine the measurement criteria of this feature, which is formed in the student-teaching orienteering, the gradual formation of intelligent behavior, provide timely educational assistance to student education in it responsibility, confidence in achieving this goal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1651
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОСТІ.pdf311,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.