Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1651
Title: Структурні компоненти самостійності
Other Titles: Структурные компоненты самостоятельности
Authors: Тамаркіна, О. Л.
Тамаркина, О. Л.
Tamarkina, O. L.
Keywords: зовнішні ознаки самостійності
пізнавальна активність
самоконтроль
внешние признаки самостоятельности
познавательная активность
самоконтроль
external signs of self-activity
cognitive activity
self-control
Issue Date: 2014
Publisher: Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет»
Citation: Тамаркіна О. Л. Структурні компоненти самостійності [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Проблеми сучасної педагогічної освіти : збірник статей. - Сер. "Педагогіка і психологія". - Ялта, 2014. - Вип. 42. - Ч. 3. - С. 184-190.
Abstract: В даній статті автором пропонується теоретичний аналіз структурних компонентів самостійності студентів під час навчання у ВНЗ. Крім того, такий підхід надав можливості визначити критерії виміру цієї властивості, яка формується в особистісно-орієнтованому навчанні, поетапному формуванню розумових дій, забезпеченню вчасної педагогічної допомоги студенту, вихованню в ньому відповідальності, стійкості й досягнення кінцевої мети. В данной статье автором предлагается теоретический анализ структурных компонентов самостоятельности студентов во время учебы в ВУЗах. Кроме того, такой подход дал возможность определить критерии измерения данной особенности, которая формируется в личностно-ориентированом обучении, поэтапном формировании разумных поступков, обеспечения своевременной педагогической помощи студенту, воспитанию в нем ответственности, уверенности в достижении поставленной цели.
Description: In this article the author proposes a theoretical analysis of the structural components of the independence of students while studying in high school. In addition, this approach made it possible to determine the measurement criteria of this feature, which is formed in the student-teaching orienteering, the gradual formation of intelligent behavior, provide timely educational assistance to student education in it responsibility, confidence in achieving this goal.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1651
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОСТІ.pdf311,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.