Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1670
Title: | Оцінювання та моніторинг результатів інтернаціоналізації вищої освіти |
Other Titles: | Оценивание и мониторинг результатов интернационализация содержания высшего образования Results evaluation and monitoring of higher education content internationalization |
Authors: | Чирва, А. С. Чирва, А. С. Chyrva, A. S. |
Keywords: | інтернаціоналізація змісту вищої освіти оцінювання моніторинг навчальні плани програми интернационализация содержания высшего образования оценивание мониторинг учебные планы програмы higher education content internationalization evaluation monitoring curricular academic programs |
Issue Date: | 5-Dec-2013 |
Publisher: | Рівненський інститут Київського університету права |
Citation: | Чирва А. С. Оцінювання та моніторинг результатів інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / А. С. Чирва // Матеріали ІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії» (5 грудня 2013 року). – Рівне: Рівненський інститут Київського університету права, 2013. – С. 239-241. |
Abstract: | У роботі розглядається питання основних підходів до вимірювання інтернаціоналізації вищої освіти та його ролі у забезпеченні ефективності вищої освіти. В работе рассматривается вопрос основных подходов к измерению интернационализации высшего образования и его роли в обеспечении эффективности высшего образования. |
Description: | The article considers the problem of basic approaches to measuring internationalization of higher education and its role in the providence of higher education efficiency. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1670 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Оцінювання та моніторинг2.pdf | 157,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.