Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терьохіна, Наталія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Терехина, Наталья Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Terokhina, Natalya Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2014-08-21T10:14:55Z | - |
dc.date.available | 2014-08-21T10:14:55Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Терьохіна Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – С.79-87. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1692 | - |
dc.description | The article identifies the major facts of non-formal adult education in Ukraine, reveals its importance to modern society; defines and justifies the theoretical foundations of non-formal education; examples of non-formal adult education in Ukraine and its main features are described. Study circle, Folk high School, University of the Third Age can be described as a pedagogical modal for adult education, which contains a great potential for continuing education. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті виявляються провідні чинники розвитку неформальної освіти дорослих в Україні, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства; визначаються та обґрунтовуються теоретичні засади неформальної освіти; наведено приклади неформальної освіти дорослих в Україні, висвітлено її основні характеристики. Доведено, що навчальний гурток, Вищу народну школу, Університет третього віку можна розглядати як певну педагогічну модель освіти дорослих, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти. В статье выявляются ведущие факторы развития неформального образования взрослых в Украине, раскрывается ее значение на современном этапе развития общества; определяются и обосновываются теоретические основы неформального образования; приведены примеры неформального образования взрослых в Украине, освещены его основные характеристики. Доведено, что учебный кружок, Высшую народную школу, Университет третьего возраста можно рассматривать как педагогическую модель образования взрослых, которая содержит широкие потенциальные возможности для непрерывного образования. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | СумДПУ ім. А. С. Макаренка | uk_UK |
dc.subject | неперервна освіта | uk_UK |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UK |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UK |
dc.subject | навчальний гурток | uk_UK |
dc.subject | народна вища школа | uk_UK |
dc.subject | непрерывное обучение | uk_UK |
dc.subject | образование взрослых | uk_UK |
dc.subject | неформальное образование | uk_UK |
dc.subject | учебный кружок | uk_UK |
dc.subject | народная высшая школа | uk_UK |
dc.subject | lifelong learning | uk_UK |
dc.subject | adult education | uk_UK |
dc.subject | non-formal education | uk_UK |
dc.subject | study circle | uk_UK |
dc.subject | Fork High School | uk_UK |
dc.title | Особливості розвитку неформальної освіти в Україні | uk_UK |
dc.title.alternative | Особенности образования взрослых в Украине | uk_UK |
dc.title.alternative | Pecularities of non-formal adult education in Ukraine | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Terokhina_stattikonf..pdf | 436,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.