Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерьохіна, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorТерехина, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorTerokhina, Natalya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2014-08-21T10:14:55Z-
dc.date.available2014-08-21T10:14:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТерьохіна Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – С.79-87.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1692-
dc.descriptionThe article identifies the major facts of non-formal adult education in Ukraine, reveals its importance to modern society; defines and justifies the theoretical foundations of non-formal education; examples of non-formal adult education in Ukraine and its main features are described. Study circle, Folk high School, University of the Third Age can be described as a pedagogical modal for adult education, which contains a great potential for continuing education.uk_UK
dc.description.abstractУ статті виявляються провідні чинники розвитку неформальної освіти дорослих в Україні, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства; визначаються та обґрунтовуються теоретичні засади неформальної освіти; наведено приклади неформальної освіти дорослих в Україні, висвітлено її основні характеристики. Доведено, що навчальний гурток, Вищу народну школу, Університет третього віку можна розглядати як певну педагогічну модель освіти дорослих, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти. В статье выявляются ведущие факторы развития неформального образования взрослых в Украине, раскрывается ее значение на современном этапе развития общества; определяются и обосновываются теоретические основы неформального образования; приведены примеры неформального образования взрослых в Украине, освещены его основные характеристики. Доведено, что учебный кружок, Высшую народную школу, Университет третьего возраста можно рассматривать как педагогическую модель образования взрослых, которая содержит широкие потенциальные возможности для непрерывного образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумДПУ ім. А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectнеперервна освітаuk_UK
dc.subjectосвіта дорослихuk_UK
dc.subjectнеформальна освітаuk_UK
dc.subjectнавчальний гуртокuk_UK
dc.subjectнародна вища школаuk_UK
dc.subjectнепрерывное обучениеuk_UK
dc.subjectобразование взрослыхuk_UK
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UK
dc.subjectучебный кружокuk_UK
dc.subjectнародная высшая школаuk_UK
dc.subjectlifelong learninguk_UK
dc.subjectadult educationuk_UK
dc.subjectnon-formal educationuk_UK
dc.subjectstudy circleuk_UK
dc.subjectFork High Schooluk_UK
dc.titleОсобливості розвитку неформальної освіти в Україніuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности образования взрослых в Украинеuk_UK
dc.title.alternativePecularities of non-formal adult education in Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terokhina_stattikonf..pdf436,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.