Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1692
Назва: | Особливості розвитку неформальної освіти в Україні |
Інші назви: | Особенности образования взрослых в Украине Pecularities of non-formal adult education in Ukraine |
Автори: | Терьохіна, Наталія Олексіївна Терехина, Наталья Алексеевна Terokhina, Natalya Oleksiivna |
Ключові слова: | неперервна освіта освіта дорослих неформальна освіта навчальний гурток народна вища школа непрерывное обучение образование взрослых неформальное образование учебный кружок народная высшая школа lifelong learning adult education non-formal education study circle Fork High School |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Терьохіна Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – С.79-87. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виявляються провідні чинники розвитку неформальної освіти дорослих в Україні, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства; визначаються та обґрунтовуються теоретичні засади неформальної освіти; наведено приклади неформальної освіти дорослих в Україні, висвітлено її основні характеристики. Доведено, що навчальний гурток, Вищу народну школу, Університет третього віку можна розглядати як певну педагогічну модель освіти дорослих, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти. В статье выявляются ведущие факторы развития неформального образования взрослых в Украине, раскрывается ее значение на современном этапе развития общества; определяются и обосновываются теоретические основы неформального образования; приведены примеры неформального образования взрослых в Украине, освещены его основные характеристики. Доведено, что учебный кружок, Высшую народную школу, Университет третьего возраста можно рассматривать как педагогическую модель образования взрослых, которая содержит широкие потенциальные возможности для непрерывного образования. |
Опис: | The article identifies the major facts of non-formal adult education in Ukraine, reveals its importance to modern society; defines and justifies the theoretical foundations of non-formal education; examples of non-formal adult education in Ukraine and its main features are described. Study circle, Folk high School, University of the Third Age can be described as a pedagogical modal for adult education, which contains a great potential for continuing education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1692 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Terokhina_stattikonf..pdf | 436,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.