Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1907
Назва: Педагогічні аспекти викладання дисциплін у виші із залученням інтерактивних технологій
Інші назви: Педагогические аспекты преподавания дисциплин с использованием интерактивных технологий
Pedagogical aspects of teaching with the use of interactive technologies
Автори: Мусієнко, В. М.
Мусиенко, В. М.
Musienko, V. M.
Ключові слова: інтерактивні технології
навчальний процес
интеактивные технологии
учебный процесс
interactive technology
the learning process
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Мусієнко В. М. Педагогічні аспекти викладання дисциплін у виші із залученням інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Мусієнко // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту: науковий журнал. – Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський НАУ. – Суми: СНАУ, 2014. – Вип 1 (34). – С. 226 – 230
Короткий огляд (реферат): У даній статі описано питання інтерактивних технології та їх використання у навчальному процесі при вивченні дисциплін у вишах. Розкриті питання проведення лекційних курсів з використанням мультимедійних технологій, розвивального навчання, ситуативного аналізу та ігротехнічного методів. При проведенні лабораторно-практичних занять слід використовувати бліцопитування, розвивально-ситуаційні технології, метод самоконтролю. Особлива увага була приділена методам інтерактивного навчання , де особливе місце займає метод мозкового штурму. В данной статье описано вопрос интерактивных технологии и их использование в учебном процессе при изучении дисциплин в вузах. Раскрыты вопросы проведения лекционных курсов с использованием мультимедийных технологий, развивающего обучения , ситуационного анализа и игротехнического методов. При проведении лабораторно-практических занятий следует использовать блицопросу, развивающие-ситуационные технологии, метод самоконтроля. Особое внимание было уделено методам интерактивного обучения, где особое место занимает метод мозгового штурма.
Опис: This article describes the issue of interactive technologies and their use in the educational process in the study subjects at the universities. The holding lectures on the use of multimedia technologies, developing training, situational analysis and gametehnik methods. During are disclosed conducting laboratory practical classes should be used quickguestions, developing situational - technology method of self-control. Special attention was paid to the methods of interactive learning, where the method of brainstorming is the main.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1907
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН.pdf202,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.