Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1964
Title: Теоретико-методологічні засади управління брендом, як складовою частиною капіталу підприємства
Other Titles: Теоретико-методологические принципы управления брендом, как составной частью капитала предприятия
Theoretical and methodological principles of management by a brand, as component part of capital of enterprise
Authors: Ковальова, Ольга Михайлівна
Ковалёва, Ольга Михайловна
Kovalyova, Olga Mykhajlovna
Keywords: капітал підприємства
нематеріальні активи
бренд
інтелектуальна власність
капитал предприятия
нематериальные активы
бренд
интеллектуальная собственность
capital of enterprise
non-material assets
brand
intellectual property
Issue Date: Sep-2014
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Ковальова О. М. Теоретико-методологічні засади управління брендом, як складовою частиною капіталу підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Ковальова // Технологии ХХІ века: Сборник тезисов по матеріалам 20й международной научной конференции (15-19 сентября 2014 г.) : У 3-х част. – Сумы : СНАУ, 2014. - Ч. 2. – C.6-7.
Abstract: В статті розглянута сутність бренду як частини нематеріальних активів, що входить до складу капіталу підприємства, визначені підходи до оцінки вартості бренду. В статье рассмотренная сущность бренда как части нематериальных активов, которая входит в состав капитала предприятия, определены подходы к оценке стоимости бренда.
Description: Іn the article the considered essence of brand as to part of non-material assets, which enters in the complement of capital of enterprise, going is certain near the estimation of cost of brand.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1964
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тезиАлушта2014_Ковальова.PDF82,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.