Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2104
Title: | Поршень двигуна внутрішнього згоряння |
Other Titles: | Поршень двигателя внутреннего сгорания |
Authors: | Бондарев, Сергій Григорович Бондарев, Сергей Григорьевич Bondarev, Sergey Hryhorevych |
Keywords: | двигун внутрішнього згоряння машинобудування двигатель внутреннего сгорания машиностроение |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державна служба інтелектуальної власності України |
Citation: | Поршень двигуна внутрішнього згорання [Електронний ресурс] : пат. 107541 Україна: МПК (2015.01), F16J 1/00, F02F 3/00 / Сергій Григорович Бондарев ; СНАУ. - № 107541 ; заявл.11.01.2014 ; опубл. 12.01.2015, Бюл. № 1. |
Abstract: | Винахід належить до області машинобудування, зокрема до двигунобудівної галузі, і може бути використаний при створенні компактних, високофорсованих поршневих двигунів внутрішнього згоряння. Новим у поршні двигуна внутрішнього згоряння, який містить корпус з жаровим та напрямним поясами, ущільнюючим поясом, на якому сформовані радіальні проточки під компресійні та маслознімні поршневі кільця, стопорне кільце, вставку та поршневий палець, є те, що днище поршня має конічну, сферичну або іншу випуклу форму, відповідно, як зсередини, так і зовні, що підвищує його жорсткість, вставка поршня виконана у вигляді поєднання трьох тіл обертання, тіло циліндричної форми у її середній частині, конічної або сферичної у верхній та зрізаного конусу у нижній, що дає можливість розташувати поршневий палець більшого діаметрального розміру, на внутрішній конічній поверхні поршня виконані два симетрично розташованих відносно повздовжньої осі симетрії корпусу поршня радіальних поглиблення, у які, з метою унеможливлення осьового обертання корпусу відносно вставки, частково заходять кінці поршневого пальця. |
Description: | Изобретение относится к области машиностроения, в частности к двигателестроительной отрасли, и может быть использовано при создании компактных, высокофорсированных двигателей внутреннего сгорания. Новым в поршне двигателя внутреннего сгорания, содержащем корпус с жаровым и направляющим поясами, уплотнительным поясом, на котором сформированы радиальные проточки под компрессионные и маслосъемные поршневые кольца, стопорное кольцо, вставку и поршневой палец, является то, что днище поршня имеет коническую, сферическую или другую выпуклую форму, соответственно, как изнутри, так и снаружи, что повышает его жесткость, вставка поршня выполнена в виде сочетания трех тел вращения, тело цилиндрической формы в ее средней части, конической или сферической в верхней и срезанного конуса в нижней, что позволяет расположить поршневой палец большего диаметрального размера, на внутренний конической поверхности поршня выполнены два симметрично расположенных относительно продольной оси симметрии корпуса поршня радиальных углубления, в которые, с целью предотвращения осевого вращения корпуса относительно вставки, частично заходят концы поршневого пальца. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2104 |
Appears in Collections: | Патенти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондарев С.Г. Патент № 107541.pdf | 2,15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.