Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2119
Title: | Феномен відкритої освіти у сучасних зарубіжних дослідженнях |
Other Titles: | Феномен открытого образования в современных зарубежных исследованиях The phenomenon of open education in modern foreign studies |
Authors: | Коржилова, Оксана Юріївна Коржилова, Оксана Юрьевна Korgilova, Oksana Yuriyvna |
Keywords: | відкрита освіта масивні відкриті он-лайн курси відкриті освітні ресурси открытое образование массивные он-лайн курсы открытые образовательные средства open education massive on-line courses open educational meanings |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ТОВ «Нілан ЛТД» |
Citation: | Коржилова О. Ю. Феномен відкритої освіти у сучасних зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / О. Ю. Коржилова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : ТОВ "Нілан ЛТД", 2014. - № 42. - Ч. 2. - 300 с. |
Abstract: | Статтю присвячено обґрунтуванню сутнісних характеристик відкритої освіти, аналізу її структурних компонентів, виявленню і систематизації пріоритетних завдань і тенденцій її розвитку. Роботу представлено в межах опрацювання зарубіжних джерел. Статья посвящена обоснованию сущностных характеристик открытого образования, анализу её структурных компонентов, выявлению и систематизации приоритетных заданий и тенденций её развития. Работа представлена в рамках исследования зарубежных источников. |
Description: | The article is devoted to reasoning of basic characteristics of open education, the analyses of its structural components, systematization of priority tasks and tendencies of its development. The work is presented in the frames of investigation of foreign sources. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2119 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коржилова О.Ю. стаття 2.pdf | 206,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.