Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2234
Title: Використання електронного супроводу навчального процесу у відкритому дистанційному середовищі MOODLE для студентів технічних спеціальностей
Other Titles: Использование электронного сопровождения учебного процесса в открытой дистанционной среде MOODLE для студентов технических специальностей.
Using electronic support the learning process in an open environment MOODLE for distance students of technical specialties
Authors: Ребрій, Алла Миколаївна
Рибенко, Ірина Олександрівна
Ребрий, Алла Николаевна
Рыбенко, Ирина Александровна
Rebriy, Alla Nikolaevna
Rybenko, Irina Alexandrovna
Keywords: модульна об’єктно-орієнтована динамічна навчальна середа
оперативне навчання
інтерактивна взаємодія
модульная объектно-ориентированная динамическая учебная среда
оперативное обучение
интерактивное взаимодействие
modular object-oriented dynamic learning environment
operational training
interact
Issue Date: 2014
Publisher: Научно-исследовательский центр "Знание"
Citation: Ребрій А. М. Використання електронного супроводу навчального процесу у відкритому дистанційному середовищі MOODLE для студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. М. Ребрій, І. О. Рибенко // Наука как основа возрождения общества и экономики : збірник матеріалів міжнародної науково-методичної конференції : тези доповіді. - Донецьк, 2014. - С. 76.
Abstract: У тезах доповіді представлено результати дослідження навчального процесу у дистанційному середовищі Moodle. В тезисах докладов представлены результаты исследования учебного процесса в дистанционной среде Moodle.
Description: The theses of reports presented results of a study of the educational process in distance environment Moodle.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2234
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ребрій А.М. Використання електронного супроводу.pdf625,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.