Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShestakova, S. А.-
dc.contributor.authorШестакова, С. О.-
dc.contributor.authorШестакова, С. А.-
dc.date.accessioned2015-04-27T08:45:13Z-
dc.date.available2015-04-27T08:45:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationShestakova S. Name as one of the main attributes of the brand [Електронний ресурс] // Вісник Сумського нацiонального аграрного унiверситету. - Сер. "Економіка та менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми, 2014.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2368-
dc.descriptionВ статье исследуется понятие "бренд", определяются требования к наименованиям брендов, а также основы для создания брендов.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджено основні складові поняття "бренд", визначено вимоги до найменувань брендів, а також основи для створення брендів.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectнайменування брендуuk_UK
dc.subjectкомпоненти брендуuk_UK
dc.subjectвимоги до найменувань брендівuk_UK
dc.subjectнаименование брендаuk_UK
dc.subjectкомпоненты брендаuk_UK
dc.subjectтребования к наименованиям брендовuk_UK
dc.titleПро важливість лінгвістичної складової брендуuk_UK
dc.title.alternativeО важности лингвистической составляющей брендаuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shestakova S. Name as one of the main attributes of the brand.pdf78,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.