Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2368
Title: Про важливість лінгвістичної складової бренду
Other Titles: О важности лингвистической составляющей бренда
Authors: Shestakova, S. А.
Шестакова, С. О.
Шестакова, С. А.
Keywords: найменування бренду
компоненти бренду
вимоги до найменувань брендів
наименование бренда
компоненты бренда
требования к наименованиям брендов
Issue Date: 2014
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Shestakova S. Name as one of the main attributes of the brand [Електронний ресурс] // Вісник Сумського нацiонального аграрного унiверситету. - Сер. "Економіка та менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми, 2014.
Abstract: У статті досліджено основні складові поняття "бренд", визначено вимоги до найменувань брендів, а також основи для створення брендів.
Description: В статье исследуется понятие "бренд", определяются требования к наименованиям брендов, а также основы для создания брендов.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2368
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shestakova S. Name as one of the main attributes of the brand.pdf78,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.