Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2447
Назва: Дидактические условия развития самостоятельности студентов ВУЗов в условиях кредитно-модульной системы
Інші назви: Дидактичні умови розвитку самостійності студентів ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи
Автори: Тамаркина, Ольга Леонидовна
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Ключові слова: коммуникативность
совместная учебная деятельность
гуманизация
комунікативність
спільна навчальна діяльність
гуманізація
communicativeness
general educational activity
humanization
Дата публікації: 2014
Видавництво: СибАК
Бібліографічний опис: Тамаркина О. Л. Дидактические условия развития самостоятельности студентов ВУЗов в условиях кредитно-модульной системы [Електронний ресурс] // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии : сборник статей. - Новосибирск : СибАК, 2014. - № 2 (37). - Ч. 1. - С. 87-94.
Короткий огляд (реферат): В данной статье автором рассмотрены кредитно-модульная система обучения и дидактические условия развития самостоятельности, соблюдение которых способствует расширению коммуникативности в учебной деятельности, что является основой для развития самостоятельности. В даній статті автором розглянуті кредитно-модульна система освіти та дидактичні умови розвитку самостійності, дотримання яких сприяє розширенню комунікативності в начальному процесі, що є основою для розвитку самостійності.
Опис: In this article an author gives some point of credit-module system and the didactics terms, the observance of which is instrumental in distribution of communicativeness in educational activity which is the background of development of self-independence of studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2447
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.