Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2589
Title: Планування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємств
Other Titles: Планирование маркетинга как стратегическая ориентация современных предприятий
Marketing planning as a strategic orientation of modern enterprises
Authors: Дудко, Надія Іванівна
Ткаль, Ярміла Сергіївна
Дудко, Надежда Ивановна
Ткаль, Ярмила Сергеевна
Dudko, Nadija Iv.
Tkal’, Yarmila S.
Keywords: планування
стратегія
підприємство
орієнтація
планирование
стратегия
предприятие
ориентация
planning
strategy
enterprise
orientation
Issue Date: 2014
Citation: Ткаль Я. С. Планування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ткаль, Н. І. Дудко // Матеріали ІІІ Науково-практичної Інтернет-конференції (23-28 травня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 163-165.
Abstract: Маркетингове планування в сучасному підприємництві ґрунтується на принципах комплексності, системності, обмеженості ресурсів, варіантності, оптимальності, узгодженості, динамічності, адаптивності та повинне передбачати визначені строки виконання плану. Маркетинговое планирование в современном предпринимательстве основывается на принципах комплексности, системности, ограниченности ресурсов, вариантности, оптимальности, согласованности, динамичности, адаптивности и должно предусматривать определенные сроки выполнения плана.
Description: Marketing planning in modern business is based on the principles of comprehensiveness, consistency, limited resources, variance, optimum coordination, agility, adaptability, and determine certain terms of the plan.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2589
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаль Я.С..pdf347,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.