Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2759
Title: Вивчення іноземної мови в аграрному вузі
Other Titles: Изучение иностранного языка в аграрном вузе.
Foreign language learning in agricultural university
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Лук’янова, Юлія Миколаївна
Куренной, Алексей Вячеславович
Лукьянова, Юлия Николаевна
Keywords: рівень сформованості мотивації
комунікативний підхід
дискусія
уровень сформированности мотивации
коммуникативный подход
дискуссия
level of motivation formation
communicative approach
discussion
Issue Date: 17-Mar-2015
Citation: Курінний О. В. Вивчення іноземної мови в аграрному вузі [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Ю. М. Лук’янова // Новітні наукові досягнення 2015 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Софія, Белград, 17-25 березня 2015 р.). - Белград, 2015. - С. 23-30.
Abstract: Стаття присвячена питанням мотивації студентів аграрних вузів при вивченні іноземних мов. Вона розкриває поняття зовнішньої та внутрішньої мотивації, визначає фактори зовнішньої та внутрішньої мотивації. Автор пропонує використання комунікативного підходу до вивчення іноземних мов та обґрунтовує, чому найбільш доцільним та доречним є вживання цього підходу в аграрних вузах. Він висвітлює, що основною метою комунікативного підходу є навчити студентів вирішувати типові ситуації в актуальних для себе сферах спілкування. Приділяється увага формуванню комунікативних навичок у немовному вузі. У статті пропонуються приклади професійно-орієнтованих комунікативних ситуацій для формування навичок професійно спрямованого говоріння. У статті вводяться дві орієнтації для вивчення мови:інструментальна та інтегративна. Робиться висновок, що без позитивного ставлення до предмету вивчення неможливо вивчити іноземну мову навіть при використанні найсучасніших методик навчання. Статья посвящена вопросам мотивации студентов аграрных вузов при изучении иностранных языков. Она раскрывает понятия внутренней и внешней мотивации, определяет факторы внутренней и внешней мотивации. Автор предлагает использование коммуникативного подхода в изучению иностранного языков и подтверждает почему наиболее приемлемым и целесообразным есть использование этого метода в аграрных вузах. Он говорит, что основной целью коммуникативного подхода есть научить студентов решать типичные ситуации в актуальных для себя сферах общения. Обращается внимание на формирование коммуникативных навыков в неязыковом вузе. В статье предлагаются примеры профессионально-ориентированных коммуникативных ситуаций для формирования навыков профессионально-ориентированного говорения. В статье вводятся две ориентации для изучения языков: инструментальная и интегративная. Делается вывод, что без позитивного отношения к предмету изучения невозможно выучить иностранный язык даже при использовании самых современных методик преподавания.
Description: The article is dedicated to the issues of student motivation in agricultural universities in learning foreign languages. It reveals definitions of inner and outer motivation, determines the factors of inner and outer motivation. The author suggests the usage of communicative approach in foreign language learning and proves why it is the most expedient and advisable method in agricultural universities. The author suggests that the main purpose of this method is to teach students to deal with typical situations in present–day spheres of communication. Attention is paid to formation of communicative skills in non-linguistic universities. The article gives examples of professionally-oriented communicative situations for the formation of professionally-orients speaking skills. Two directions in learning foreign languages are introduced in the article. The conclusion is made that even with all modern approached being used while learning a foreign language it is impossible to achieve a goal without a positive attitude toward the subject of learning.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2759
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.