Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2772
Назва: Модульно-розвивальне навчання в контексті гуманізації вищої школи
Інші назви: Модульно-развивающее обучение в контексте гумманизации высшей школы.
Modular and developing teaching in the context of higher school humanization
Автори: Корнієнко, Людмила Михайлівна
Корниенко, Людмила Михайловна
Korniyenko, Ludmyla Mykhailivna
Ключові слова: нові освітні технології
модульно-розвивальне навчання
творча діяльність
новые образовательны етехнологии
модульно-развивающее обучение
творческая деятельность
new educational technologies
modular and developing education
creative activity
Дата публікації: 2015
Видавництво: СДПУ им. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Корнієнко Л. М. Модульно-розвивальне навчання в контексті гуманізації вищої школи [Електронний ресурс] / Л. М. Корнієнко // Инновационное развитие высшего образования: глобальное и национальное измерения перемен : матеріали ІІ Mіжнародної науково-практичної конференції / Институт педагогики и психологи СГПУ им. А. С. Макаренко, (26-27 марта 2015 г.). - Сумы : СДПУ им. А. С. Макаренко, 2015.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні тенденції розвитку вітчизняної освіти. Обгрунтовується необхідність переходу освіти на технологічний рівень, що відповідає завданням гуманізації навчально-виховного процесу. Засобом такої гуманізації автор вважає технологію модульного навчання. В статье анализируются основные тенденции развития отечественного образования. Обосновывается необходимость перехода образования на технологический уровень, что соответствует задачам гуманизации учебно-воспитательного процесса. Средством такой гуманизации автор считает технологию модульного обучения.
Опис: The author analyses the main trends of the development of our system of education. Great attention is paid to the transition of education to the technological level according to the tasks of present-day life. The technology of modular learning is considered to be perspective for humanisation of teaching and educative procedure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2772
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.