Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2773
Назва: | Модульно-розвивальне навчання як форма гуманізації вищої школи |
Інші назви: | Модульно-развивающее обучение как форма гуманизации высшей школы. Modular and developing teaching as a form of higher school humanization |
Автори: | Корнієнко, Людмила Михайлівна Корниенко, Людмила Михайловна Korniyenko, Ludmyla Mykhailivna |
Ключові слова: | нові освітні технології модульно-розвивальне навчання мотивація новые образовательные технологии модульно-развивающее обучение мотивация new educational technologies modular and developing education motivation |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ТОВ "Видавничий дім "Ельдорадо" |
Бібліографічний опис: | Корнієнко Л. М. Модульно-розвивальне навчання як форма гуманізації вищої школи [Електронний ресурс] / Л. М. Корнієнко // Держава і право: Проблеми становлення і стратегія розвитку : матеріали VІІІ Mіжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 16-17 травня 2015 р.) / Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. - Суми : ТОВ "Видавничий дім "Ельдорадо", 2015. - С. 248-250. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються основні тенденції розвитку вітчизняної освіти. Обгрунтовується необхідність переходу освіти на технологічний рівень, що відповідає завданням гуманізації навчально-виховного процесу. Засобом такої гуманізації автор вважає технологію модульного навчання. В статье анализируются основные тенденции развития отечественного образования. Обосновывается необходимость перехода образования на технологический уровень, что соответствует задачам гуманизации учебно-воспитательного процесса. Средством такой гуманизации автор считает технологию модульного обучения. |
Опис: | The author analyses the main trends of the development of our system of education. Great attention is paid to the transition of education to the technological level according to the tasks of present-day life. The technology of modular learning is considered to be perspective for humanisation of teaching and educative procedure. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2773 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корнієнко Л. М. Модульно-розвивальне навчання як форма гуманізації вищої школи.pdf | 275,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.