Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2791
Title: | Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин |
Other Titles: | Универсальная математическая модель пневматического привода самоходных машин. Universal mathematical model of a pneumatic self-propelled machines |
Authors: | Шелудченко, Володимир Віталійович Шелудченко, Владимир Витальевич Sheludchenko, Vladimir Vitalievich |
Keywords: | самохідна машина гальмівна система пневматичний гальмівний привод самоходная машина тормозная система пневматический тормозной привод self-propelled machine brake system pneumatic brake actuator |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" |
Citation: | Шелудченко В. В. Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин [Електронний ресурс] / В. В. Шелудченко // Вісник НТУ "ХПІ". - Сер. "Автомобіле- та тракторобудування". - Х. : НТУ "ХПІ", 2015. - № 8 (1117). - С. 152-158. |
Abstract: | В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей. |
Description: | В работе приведена универсальная математическая модель пневматического тормозного привода, использование которой за счет автоматизации процесса исследования, позволяет существенно снизить затраты времени и средств на проектирования тормозных систем как для двухосных, так и трехосных самоходных машин (колесные тракторы, грузовые автомобили и т.д.). Приведенная математическая модель составлена по методу Метлюк М.Ф. и состоит из двух блоков уравнений. Первый блок уравнений описывает наполнения и опорожнения емкостей пневматического тормозного привода при наличии в контуре только одной оси. Второй блок уравнений составлен с учетом наличия в контуре двух осей. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2791 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шелудченко В.В. Універсальна математична модель.pdf | 545,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.