Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2797
Title: Вживання української фонетичної термінології при викладанні української мови як іноземної
Other Titles: Употребление украинской фонетической терминологии при преподавании украинского языка как иностранного.
Use of the Ukrainian phonetic terminology when teaching Ukrainian as a foreign language
Authors: Цыганок, А. Н.
Циганок, Г. М.
Tsyganok, H. M.
Keywords: комунікативні стратегіі
методи
фонетична виразність
коммуникативные стратегии
методы
фонетическая выразительность
communicative strategies
methods
phonetic expressiveness
Issue Date: 22-Jun-2015
Citation: Цыганок А. Н. Вживання української фонетичної термінології при викладанні української мови як іноземної [Електронний ресурс] // Актуальные научные достижения - 2015 : материали XI Международной научно-практической конференции, (Przemysl, Чехия, 22.06.2015-30.06.2015). - Przemysl : Nauka I studia, 2015.
Abstract: При викладанні української мови як іноземної викладачі приділяють велику увагу фонетиці. Адже вона є фундаментом курсу української мови для іноземців. Викладачі використовують такі терміни як звук, буква, склад, наголос, інтонація та ін., тобто важливим є не тільки вивчення вимови та правопису, а й розуміння самого терміна. Іноземні студенти, розуміючи поняття, яке вони розглядають, співвідносять його з рідною мовою та використовують в усному та писемному мовленні. При преподавании украинского языка как иностранного преподаватели уделяют большое внимание фонетике. Ведь она является фундаментом курса украинского языка для иностранцев. Преподаватели используют такие термины, как звук, буква, слог, ударение, интонация и др., то есть важным является не только изучение произношения и правописания, но и понимание самого термина. Иностранные студенты, понимая понятие, которое они рассматривают, соотносят его с родным языком и используют в устной и письменной речи.
Description: When teaching Ukrainian as a foreign language teachers pay great attention to phonetics. Because it is the Foundation of Ukrainian language courses for foreigners. Teachers use terms such as sound, letter, syllable, stress, intonation, etc., that is important is not only the study of pronunciation and spelling, but also understanding of the term. Foreign students, understanding the concept that they are considering, correlated with mother tongue and is used in oral and writing speech.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2797
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.